انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

اخبار امروز کووید۱۹ در انتاریو کانادا : نزدیک به ۱۲۰۰ مورد ابتلای جدید و ۶ مورد گزارش فوت

موج سوم کووید۱۹ وارد انتاریو شده است

اخبار امروز کووید۱۹ در انتاریو کانادا : نزدیک به ۱۲۰۰ مورد ابتلای جدید و ۶ مورد گزارش فوت

انتاریو امروز از ابتلای نزدیک به ۱۲۰۰ فرد جدید به کووید۱۹ خبر داد که منجر به ادامه افزایش میانگین هفت روزه مبتلایان جدید در استان شده است. اخبار امروز کووید۱۹ در انتاریو کانادا : نزدیک به ۱۲۰۰ مورد ابتلای جدید و ۶ مورد گزارش فوت

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از کانادا پرس

مقامات بهداشت استان ۱۱۸۵ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا را ثبت کردند، علاوه بر آن فوت ۶ نفر دیگر نیز گزارش شده است.

آمار امروز از تعداد ۱۶۳۱ مورد ابتلای گزارش شده در روز دوشنبه کمتر بوده است، هرچند که این استان می گوید شمارش موردی دیروز به دلیل یک مشکل در گزارش اطلاعات بیشتر از حالت واقعی بوده است.

وزیر بهداشت انتاریو ذکر نکرده است که چه تعداد از موارد ابتلای روز دوشنبه باید در مجموع تعداد مبتلایان محاسبه شوند.

میانگین هفت روزه تعداد مبتلایان در حال حاضر برابر با ۱۱۸۷ نفر (در شبانه روز) می باشد که از تعداد متناظر هفته گذشته (۱۰۹۸) بیشتر است. اخبار امروز کووید۱۹ در انتاریو کانادا : نزدیک به ۱۲۰۰ مورد ابتلای جدید و ۶ مورد گزارش فوت

اخبار امروز کووید۱۹ در انتاریو کانادا : نزدیک به ۱۲۰۰ مورد ابتلای جدید و ۶ مورد گزارش فوت
اخبار امروز کووید۱۹ در انتاریو کانادا نزدیک به ۱۲۰۰ مورد ابتلای جدید و ۶ مورد گزارش فوت

با پایان آنالیز ۳۳.۳۰۰ تست در روز دوشنبه ، امروز نرخ مثبت بودن تست ها ۳.۷ درصد بود که نسبت به نرخ هفته گذشته که برابر با ۲.۹ درصد بوده افزایش قابل توجهی داشته است.

تعداد موارد فعال بیماری در استان نیز افزایش پیدا کرده است.

در حال حاضر تعداد ۱۱.۲۲۳ مورد فعال آلودگی به کووید۱۹ در آزمایشگاه های انتاریو تائید شده که نسبت به هفت روز گذشته (با ۱۰۵۴۶ مورد فعال) بیشتر بوده است.

با توجه به گزارش های این استان در حدود ۱۰ درصد از تمامی موارد فعال بیماری دانش آموزان مقطع ابتدایی و دبیرستان هستند.

برای سومین روز متوالی، هیچ یک از موارد فوتی اعلام شده ساکن خانه های مراقبت های طولانی مدت انتاریو نبوده اند.

با وجود افزایش مبتلایان جدید در طول هفته گذشته، تعداد موارد فوت روزانه مربوط به این ویروس از ۱۷ مورد در سه شنبه گذشته به ۱۲ مورد در روز جاری کاهش پیدا کرده است.

از مبتلایان گزارش شده امروز ۳۴۳ مورد در تورنتو، ۲۳۵ مورد در منطقه پیل و ۱۰۵ مورد در منطقه یورک بوده اند.

تعداد موارد بستری مربوط به این ویروس به همراه پذیرش در بخش مراقبت های ویژه همچنان در حال افزایش می باشد.

تعداد افراد مبتلا به کووید۱۹ که در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان هستند از ۶۷۷ مورد در هفته گذشته در حال حاضر به ۶۸۹ مورد افزایش یافته است.

این استان گزارش کرده که در حال حاضر ۲۹۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بستری هستند که نسبت به سه شنبه گذشته (با ۲۸۴ مورد بستری) افزایش یافته است.

اعداد گزارش شده توسط واحدهای بهداشت عمومی محلی نشان میدهد که در حال حاضر ۸۳۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان بستری هستند.

دکتر عرفان دهالا (Irfan Dhalla) استاد پزشکی دانشگاه تورنتو و معاون واحد بهداشت عمومی تورنتو در روز سه شنبه توییت کرد که تعداد مبتلایان به کووید۱۹ که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند در حال حاضر ۳۴۴ نفر است، که در طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ مورد افزایش یافته است. اخبار امروز کووید۱۹ در انتاریو کانادا : نزدیک به ۱۲۰۰ مورد ابتلای جدید و ۶ مورد گزارش فوت

دکتر مایکل وارنر مدیر پزشکی مراقبت های ویژه در بیمارستان مایکل گارون در روز سه شنبه درباره سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون گفت، وی معتقد است موج سوم این بیماری همه گیر در حال حاضر وارد انتاریو شده است.

وی در این باره افزود؛

” من معتقدم که موج سوم به ما بستگی دارد. موارد بستری در بخش مراقبت های ویژه امروز افزایش یافته اند و تعداد مبتلایان نیز در حال افزایش است. واکسیناسیون به مردم آزادی بیشتری میدهد. پس ما باید اطمینان حاصل کنیم که در طی فاز دوم واکسیناسیون افرادی که بیشتر در معرض ابتلا و مرگ ناشی از این ویروس هستند اولویت داده میشوند. همین طور باید مطمئن شویم که افرادی که احتمال ابتلای آن ها به ویروس کرونا بالا است اما احتمال فوت آن ها در اثر این بیماری پایین است در انتهای صف قرار گیرند تا بتوانیم جان افراد بیشتری را نجات دهیم.”

تا امروز در حدود ۹۴۳.۵۳۳ دوز واکسن در انتاریو تزریق شده است.

شهرداری های بسیاری واکسیناسیون سالمندان خود را شروع کرده اند و در روز دوشنبه تورنتو اعلام کرد که هفته آینده سه کلینیک واکسیناسیون گسترده را افتتاح خواهد کرد تا واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال جامعه را شروع کنند.

این استان همچنین پس از انجام توالی یابی کامل ژنوم و تائید کامل، ۲۹ مورد ابتلای دیگر به واریانس B.1.1.7 که قدرت انتقال بالاتری داشته و اولین بار در انگلستان کشف شد را اعلام کرد.

با این حساب تعداد کل مبتلایان به این واریانس در انتاریو به ۹۰۸ نفر می رسد.

هزاران فرد دیگر نیز در استان از نظر ابتلا به این واریانس مثبت ارزیابی شده اند اما ابتلای آن ها به یکی از سه واریانس نگران کننده در گردش در سطح انتاریو به صورت رسمی تائید نشده است.

مقامات تخمین زده اند در حدود ۴۰ درصد آلودگی های جدید در انتاریو به واریانس های جدید مبتلا شده اند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا