انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

اجرای طرح موقت هفته ۴ روزه در مدارس انتاریو از ۱۹ نوامبر

مدارس انتاریو برای انتقال به سیستم ۴ روز کلاس حضوری در هفته آماده می شوند

اجرای طرح موقت هفته ۴ روزه در مدارس انتاریو از ۱۹ نوامبر

دانش آموزانی که در مناطق آموزشی انتاریو به مدرسه می روند به زودی تغییراتی را تجربه خواهند کرد. اجرای طرح موقت هفته ۴ روزه در مدارس انتاریو از ۱۹ نوامبر اجرای طرح موقت هفته ۴ روزه در مدارس انتاریو از ۱۹ نوامبر

اجرای طرح موقت هفته 4 روزه در مدارس انتاریو از 19 نوامبر
اجرای طرح موقت هفته ۴ روزه در مدارس انتاریو از ۱۹ نوامبر

دانش آموزان مناطق آموزشی انتاریو در پی تصمیم شورای آموزش این مناطق برای انتقال به سیستم چهار روز آموزش حضوری مرسوم در هفته در تاریخ ۱۹ نوامبر، که اولین جمعه ثلث دوم است اولین «جمعه ناهمگام» را تجربه خواهند کرد.

این برنامه تا ثلث دوم در سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت. پس از آن مدیران مناطق آموزش انتاریو در مورد تمدید هفته های کوتاه تر کلاس حضوری یا بازگشت به سیستم پنج روز در هفته تصمیم خواهند گرفت.

اصطلاح «جمعه ناهمگام (Asynch Friday)» به مفهوم یادگیری غیرهمزمان اشاره دارد که شامل درس های مجازی است که دانش آموزان طبق روال و زمانبندی خود انجام خواهند داد.

دانش آموزان موظف نیستند که در جمعه های ناهمگام به مدرسه بروند، با این حال مسئولان آموزش منطقه اعلام کردند با توجه به اینکه مدرسه به نوعی خدمات مراقبت کودک نیز محسوب می شود، خانواده هایی که نیاز دارند که دانش آموزان آنها در کلاسهای حضوری مدرسه شرکت کنند امکان برخورداری از این گزینه را خواهند داشت.

بیانیه مطبوعاتی آموزش این مناطق متذکر شد «ما هنوز در حال برنامه ریزی در مورد چگونگی روال جمعه ها هستیم و هنوز در مرحله حل مسئله در ارتباط با چگونگی برطرف کردن موانع و مشکلات مراقبت از کودک هستیم اما امیدواریم که به منظور حمایت از خانواده ها در طول این دوره انتقال بتوانیم بر همکاری و مشارکت خود با باشگاه بویز & گرلز کلاب و ساختمانهای خود تکیه کنیم.»

سرینا هوپر (Serene Hooper) مدیر کلاب هاوس های انتاریو {باشگاههای فوق برنامه داوطلبانه پس از مدرسه} گفت که باشگاه بویز & گرلز کلاب ترژر ولی (Boys & Girls Club of the Treasure Valley) با تمدید ساعات کار خود از ۱:۳۰ تا ۶:۳۰ در روزهای جمعه خود را برای این تغییرات آماده می کند.

دانش آموزان باید در جمعه های ناهمگام از طریق مکالمه با معلمان خود و تحویل دادن تکالیف با مدرسه تعامل داشته باشند تا به عنوان حاضر درنظر گرفته شوند.

تصمیم گیری در مورد اجرای جمعه های Asynch توسط نیکی البیسو (Nikki Albisu) یکی از مدیران آموزش منطقه در جلسه شورای آموزش در ماه سپتامبر پیشنهاد شد و در روز ۲۵ اکتبر به رأی گیری گذاشته شد و اعضای شورای منطقه شامل تام گرکو (Tom Greco)، بلانکا رودریگوئز (Blanca Rodriguez)، اریک اوانز (Eric Evans)، کریگ گِدس (Craig Geddes)، و مت استرینگر (Matt Stringer) از این اقدام حمایت کردند.

مسئولان آموزش منطقه در شرایطی به فکر یک روز یادگیری غیرهمزمان افتادند که در حال مقابله با کمبود نیروی آموزشی، جهش موارد کووید، و همینطور مواجهه با چالش های بازگشت به کلاس های حضوری مدرسه پس از یک سال و اندی کلاسهای غالباً مجازی بودند.

شورای آموزش با اجرای یک نظرسنجی آماری از جامعه ذینفعان متوجه شد که حمایت گسترده‌ای از جمعه های ناهمگام وجود دارد. برنامه زمانی جمعه های ناهمگام در این مرحله هنوز موقتی است؛ این طرح تا پایان ثلث دوم در ۳ مارس ادامه پیدا می کند و سپس توسط اعضای شورای منطقه مجددا ارزیابی خواهد شد. شورای آموزش منطقه همزمان با تغییر برنامه زمانی جمعه ها شروع دیرهنگام چهارشنبه ها را نیز حذف می کند بنابراین مدارس از این پس در روزهای چهارشنبه در زمان یکسان با سایر روزها آغاز به کار خواهند کرد.

مدارس تورنتو      مدارس تورنتو      مدارس تورنتو        مدارس تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا