انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

سالمندان انتاریو در صورت ماندن در بیمارستان و خودداری از انتقال به مراکز مراقبت طولانی باید روزانه ۴۰۰ دلار بپردازند

سالمندان انتاریو اگر از انتقال به مراکز مراقبت طولانی مدت خودداری کنند باید روزانه ۴۰۰ دلار برای ماندن در بیمارستان بپردازند

سالمندان انتاریو در صورت ماندن در بیمارستان و خودداری از انتقال به مراکز مراقبت طولانی باید روزانه ۴۰۰ دلار بپردازند

دولت انتاریو می‌گوید می توان بیمارانی که در بیمارستان ها منتظر پیدا شدن جای خالی در مراکز مراقبت طولانی‌مدت هستند را به سایر مکان های خارج از فهرست مراکز دلخواه‌شان تا فاصله حداکثر ۱۵۰ کیلومتر دورتر منتقل کرد و در صورت امتناع روزانه ۴۰۰ دلار قبض هزینه برای آنها صادر خواهد شد.

سالمندان انتاریو در صورت ماندن در بیمارستان و خودداری از انتقال به مراکز مراقبت طولانی باید روزانه 400 دلار بپردازند
پل کالاندرا وزیر مراقبت‌های طولانی مدت

لایحه ۷ (Bill 7) موسوم به «قانون تخت‌های بیشتر، مراقبت بهتر» که در پایان ماه آگوست توشیح سلطنتی دریاف کرد، اجازه می‌دهد بیماران سالخورده ای که در بیمارستان‌ها منتظر جای خالی در یکی از مراکز مراقبت طولانی‌مدت هستند را به مرکز دیگری که مورد انتخاب آنها نیست انتقال داد.

دولت در قوانین جدیدی که بعد از ظهر چهارشنبه منتشر کرد، دستورالعمل های مشخصی در مورد اینکه بیمار را تا چه فاصله ای می‌توان جابجا کرد، تعیین کرد.

از ۲۱ سپتامبر اگر در مرکز انتخابی بیمار ترخیص شده جای خالی وجود نداشته باشد، می‌توان بیمار (سالمند یا معلول) را به مرکزی تا شعاع ۷۰ کیلومتری در جنوب انتاریو یا تا شعاع ۱۵۰ کیلومتری در شمال انتاریو منتقل کرد.

سیلویا جونز وزیر بهداشت
سیلویا جونز وزیر بهداشت

اگر هیچ مرکز مراقبت طولانی‌مدتی وجود نداشته باشد یا جاهای خالی محدودی در فاصله تعیین شده وجود داشته باشد، هماهنگ‌کننده‌های مکان‌یابی می‌توانند نزدیک‌ترین مرکز بعدی به محل مورد نظر بیمار را انتخاب کنند.

بیمارستان در صورت امتناع بیماران مجاز است روزانه ۴۰۰ دلار از آنها هزینه دریافت کند.

این هزینه ها  از ۲۰ نوامبر و پس از گذشت ۲۴ ساعت از زمان ترخیص بیمار اعمال می شود و این قانون نه تنها برای بیماران مراکز مراقبت طولانی مدت بلکه برای هر بیمار مرخص شده که از ترک بیمارستان خودداری کند اعمال می شود.

قبل از تصویب این مقررات حداکثر نرخ بستری آزاد برای بیماران سطح مراقبت جایگزین (ALC) که تصمیم می‌گرفتند به جای نقل مکان به یکی از پنج مرکز انتخابی خود در بیمارستان بمانند، ۶۲.۱۸ دلار در روز یا نزدیک به ۱۹۰۰ دلار در ماه بود.

وین گیتس نماینده پارلمان انتاریو
وین گیتس نماینده پارلمان انتاریو

وین گیتس (Wayne Gates) نماینده پارلمانی منتقد مراکز مراقبت طولانی مدت از حزب نیودموکرات استدلال می‌کند که فشار ناشی از انتقال به مراکز مراقبت طولانی‌مدت غیر انتخابی (احتمالاً در فاصله دورتر از خانواده‌ها یا مراقبان) بر سلامت و رفاه سالمندان تأثیر منفی خواهد داشت.

گیتس گفت «تصور کنید که باید دو ساعت رانندگی کنید تا برای بوسه شب بخیر در کنار همسرتان باشید. تصور کنید که یک فرد چقدر احساس گناه می‌کند که نمی‌تواند روزانه ۴۰۰ دلار برای نگهداری پدرش در بیمارستان بپردازد و مجبور است او را در یک مرکز مراقبت طولانی مدت انتفاعی با سوابق ناامیدکننده و ویرانگر و شرایط زندگی منزجر کننده قرار دهد.»

گیتس افزود «مجبور کردن سالمندان به جابجایی، کوچکترین تاثیری در کاهش بحران کمبود کادر مراقبتهای درمانی ما نخواهد داشت. کاری که ما باید انجام دهیم رسیدگی به بحران کمبود کارکنان در قلب بحران مراقبت‌های درمانی است، نه اینکه برای بیرون کردن سالمندان و افراد دارای معلولیت از بیمارستان یک بازی بی‌رحمانه موسیقی و صندلی (هرکی زودتر روی صندلی بنشیند) را روی آنها اجرا کنیم.

انتاریو گفته است که حدود ۱۸۰۰ بیمار در بیمارستان ها در حال انتظار برای یک جای خالی در یکی از پنج مرکز مراقبت طولانی مدت دلخواه خود هستند.

دولت استان انتاریو می گوید عواملی مانند فرهنگ، مذهب و زبان همگی در هنگام یافتن محل اسکان موقت برای بیماران سالمند در نظر گرفته می شوند؛ و زوج ها در کنار هم قرار می گیرند.

دولت انتاریو  اخبار تورنتو کانادا  پل کالاندرا وزیر مراقبت‌های طولانی مدت  اخبار تورنتو کانادا   پل کالاندرا وزیر مراقبت‌های طولانی مدت  اخبار تورنتو کانادا      اخبار تورنتو کانادا  سیلویا جونز وزیر بهداشت  سیلویا جونز وزیر بهداشت  سیلویا جونز وزیر بهداشت

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا