انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو قصد دارد اولین مدرسه کاندو آپارتمانی را در واترفرانت تورنتو بسازد

انتاریو قصد دارد اولین دبستان کاندو آپارتمانی را به منظور افزایش دسترسی به فضاهای آموزشی در مناطق پرتراکم شهر بسازد

انتاریو قصد دارد اولین مدرسه کاندو آپارتمان را در واترفرانت تورنتو بسازد

واترفرانت تورنتو قرار است پذیرای اولین دبستان انتاریو باشد که در داخل یک کاندو آپارتمان ساخته می شود. انتاریو قصد دارد اولین مدرسه کاندو آپارتمان را در واترفرانت تورنتو بسازد

دولت انتاریو روز جمعه پروژه ساخت مدرسه کاندو آپارتمانی را به عنوان بخشی از تلاش ها برای ایجاد فضاهای آموزشی بیشتر در مرکز دان تاون تورنتو اعلام کرد.

استیون لچه (Stephen Lecce) وزیر آموزش انتاریو گفت «ما بر این باوریم که با وجود خانواده های بسیاری که در واحدهای آپارتمانی و مجتمع های شهری پرتراکم زندگی می کنند، فرزندان آنها شایسته دسترسی به مدارس مدرن و امن در قلب محله های خود هستند.»

مدرسه ابتدایی ناحیه لاور یانگ (Lower Yonge Precinct Elementary) در ساختمان خود واقع در خیابان های یانگ و هاربور (Harbour) تعداد ۴۵۵ دانش آموز را خواهد پذیرفت و تاریخ تکمیل پروژه برای سال تحصیلی ۲۵-۲۰۲۴ تعیین شده است.

شهرداری تورنتو علاوه بر جانمایی یک مدرسه ابتدایی در طبقه سوم فضای لازم برای یک مرکز نگهداری از کودکان در طبقه دوم ساختمان مستقیما در طبقه پایین مدرسه ابتدایی را نیز تأمین کرده است.

جان توری شهردار تورنتو گفت «اگر ما بخواهیم این شهر و محله های خود را بهتر بسازیم، باید اطمینان پیدا کنیم ساکنین به تمام خدمات مورد نیاز خود از جمله مدارس دسترسی دارند؛ و این یک نمونه از نحوه دستیابی ما به این هدف است.»

دولت انتاریو در همکاری با شورای آموزش منطقه تورنتو و شرکت مِنکیس دِوِلوپمِنتس (Menkes Developments) مبلغ ۴۴ میلیون دلار سرمایه گذاری می کند. استان انتاریو اعلام کرد که قصد دارد پس از تکمیل ساخت مدرسه ابتدای ساخت این نوع محله عمودی را در تعداد بیشتری از محله های پرتراکم ایجاد کند. 

انتاریو قصد دارد اولین مدرسه کاندو آپارتمان را در واترفرانت تورنتو بسازد
انتاریو قصد دارد اولین مدرسه کاندو آپارتمان را در واترفرانت تورنتو بسازد

دان تاون تورنتو      دان تاون تورنتو      دان تاون تورنتو    دان تاون تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا