انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو به مناسبت درگذشت ملکه تعطیلات استانی نخواهد داشت

انتاریو روز دوشنبه ۱۹ سپتامبر را به مناسبت درگذشت ملکه تعطیل نخواهد کرد

انتاریو به مناسبت درگذشت ملکه تعطیلات استانی نخواهد داشت

مردم انتاریو در روز دوشنبه به مناسبت درگذشت ملکه الیزابت دوم تعطیلات استانی نخواهند داشت. در عوض، ۱۹ سپتامبر به عنوان روز عزای استانی اعلام می شود.

انتاریو به مناسبت درگذشت ملکه تعطیلات استانی نخواهد داشت
انتاریو به مناسبت درگذشت ملکه تعطیلات استانی نخواهد داشت

دفتر نخست وزیری در بیانیه‌ای گفت «مردم انتاریو می‌توانند در این روز رأس ساعت ۱۳:۰۰ برای ادای احترام یک دقیقه سکوت کنند.»

عدم تعطیلی این روز به همه مردم انتاریو فرصتی می دهد تا در مورد زندگی تحسین برانگیز ملکه الیزابت دوم و تعهد تسلیم ناپذیر او به خدمت و انجام وظیفه فکر کنند. همچنین به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا در مدرسه حضور داشته باشند و در مورد کمک‌های ملکه به مردم انتاریو، کانادا و کل کشورهای مشترک المنافع و همچنین به قدرت رسیدن پادشاه چارلز سوم بیاموزند.»

دفتر نخست وزیر انتاریو شهروندان را تشویق کرد تا در این روز به ادای احترام به میراث خارق‌العاده ای که (ملکه) بر جای گذاشته است، بپردازند.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا گفت که روز خاکسپاری ملکه به عنوان تعطیلات فدرال و همچنین یک روز عزای ملی تعیین شده است.

این تعطیلات شامل کارمندان دولت فدرال می شود، اما صنایع تحت نظارت دولت فدرال مانند بانک ها و دفاتر پست به طور خودکار مشمول این تعطیلات نخواهند بود.

شیمس اوریگن (Seamus O’Regan) وزیر کار در توییتی نوشت که شرکت‌ها می توانند «از روال [فدرال] پیروی کنند، اما الزامی برای انجام این کار ندارند.»

در همین اثنا فدراسیون تجارت مستقل کانادا (CFIB) با تعطیلی رسمی مخالفت کرد و گفت فاصله زمانی این اطلاع رسانی برای اکثر مشاغل و کارکنان آنها بسیار کوتاه است.

دن کلی (Dan Kelly) رئیس فدراسیون تجارت مستقل کانادا (CFIB) در بیانیه‌ای گفت « تعطیلی برای کسب‌وکارهای کوچک با یک اطلاع رسانی شش روزه بسیار ناعادلانه خواهد بود و میلیاردها دلار برای اقتصاد هزینه خواهد داشت.» «برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، مانند رستوران‌ها، هتل‌ها و سالن‌های سینما، این به معنای پرداخت مبلغ بیشتر برای باز ماندن در این روز است.»

دن کلی گفت «استان‌ها باید از بریتانیا پیروی کنند و دوشنبه را به‌عنوان یک تعطیلات یادبود اعلام کنند و الزامی برای تعطیلی کسب‌وکارها یا پرداخت مابه‌عوض عدم رعایت تعطیلی وجود نداشته باشد.»

داگ فورد    اخبار کانادا    داگ فورد  اخبار کانادا   داگ فورد  اخبار کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا