انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو نوبت های واکسیناسیون اختصاصی برای کارکنان بخش آموزش و مراقبت از کودکان در نظر می گیرد

انتاریو در راستای حمایت از بازگشت ایمن به مدرسه کارکنان بخش آموزش و مراقبت از کودکان را در اولویت ثبت نوبت واکسن قرار می دهد

انتاریو نوبت واکسیناسیون اختصاصی برای کارکنان بخش آموزش و مراقبت از کودکان در نظر می گیرد

دولت انتاریو در پی انتقادات مطرح شده مبنی بر اینکه حمایت کافی برای بازگشت ایمن به مدرسه در اواخر این ماه ارائه نکرده است اعلام کرد که برای کارکنان بخش آموزش و مراقبت از کودکان اولویت دسترسی به نوبت های واکسیناسیون قائل می شود. انتاریو نوبت واکسیناسیون اختصاصی برای کارکنان بخش آموزش و مراقبت از کودکان در نظر می گیرد

انتاریو نوبت واکسیناسیون اختصاصی برای کارکنان بخش آموزش و مراقبت از کودکان در نظر می گیرد
انتاریو نوبت واکسیناسیون اختصاصی بخش آموزش و مراقبت از کودکان درنظرمیگیرد

استان انتاریو روز پنجشنبه اعلام کرد که از فردا تعداد نامشخصی نوبت واکسیناسیون در درمانگاه های واکسیناسیون انبوه در مرکز بین المللی می سی ساگا برای تمامی کارکنان بخش آموزش و مراقبت از کودکان اختصاص می دهد.

دولت انتاریو اعلام کرد که افراد واجد شرایط می توانند از طریق تماس با خط ویژه واکسن استانی به شماره ۳۹۰۰-۹۴۳(۸۳۳)۱ نوبت واکسیناسیون رزرو کنند. نوبت های اختصاصی در تمامی روزهای هفته از ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر تا ۸ بعدازظهر فراهم خواهند بود.

در همین اثنا استان انتاریو گفت که در حال همکاری با اداره های بهداشت عمومی محلی برای فراهم کردن اولویت دسترسی به دوزهای تقویتی واکسن برای کارکنان آموزش و مراقبت از کودکان است که خارج از منطقه تورنتو بزرگ و همیلتون زندگی می کنند.

این خبر ساعاتی پس از آن اعلام شد که مسئولان تورنتو اعلام کرده بودند که برای کمک به ایجاد شرایط لازم برای بازگشت ایمن به مدرسه در اواخر این ماه به عنوان بخشی از یک تلاش گسترده تر در طول دو هفته آینده ۳،۵۰۰ نوبت واکسیناسیون به کارکنان آموزش اختصاص می دهند.

جان توری شهردار تورنتو این خبر را صبح پنجشنبه در جریان یک نشست مطبوعاتی در تالار شهرداری تورنتو اعلام کرد.

توری گفت که نوبت های واکسیناسیون اختصاصی در دو درمانگاه واکسیناسیون تحت مدیریت شهرداری در دو تاریخ ۹ ژانویه و ۱۶ ژانویه فراهم خواهند بود و شوراهای مناطق آموزشی موظفند که برای تعیین زمان مراجعه کارکنان آموزش برای تزریق واکسن در روزهای تعیین شده با شهرداری همکاری کنند.

شهرداری علاوه بر این برنامه هایی برای استقرار ۲۷ درمانگاه واکسیناسیون در محل ساختمان مدارس تعطیل شده اعلام کرد که در فاصله زمانی حال حاضر تا تاریخ تعیین شده برای از سرگیری یادگیری حضوری در ۱۷ ژانویه مستقر خواهند شد، اگرچه جان توری گفت که تلاش هایی برای زمانبندی تعداد بیشتری درمانگاه های مستقر در مدارس در دست اقدام است.

این درمانگاه ها برای دانش آموزان و کارکنان آموزش و همچنین خانواده های آنها در دسترس خواهند بود.

توری گفت ««تیم تورنتو» هر آنچه در توان دارد برای کمک به شوراهای مناطق آموزشی و استان به منظور بازگشت ایمن به یادگیری حضوری در مدارس ظرف دو هفته آینده انجام می دهد.»

استان انتاریو اوایل این هفته اعلام کرد که مدارس به دلیل گسترش سریع واریانت اومیکرون حداقل تا ۱۷ ژانویه برای یادگیری حضوری تعطیل خواهند بود. با این حال هنگام اعلام این خبر تعهدی نسبت به تسریع توزیع دوز تقویتی برای کارکنان آموزش مطرح نشد که تعدادی از اتحادیه های صنف معلمان نسبت به این مسئله معترض بودند.

جان توری اوایل امروز هنگام گفتگو با خبرنگاران گفت که شهرداری قصد داشت که سهم خود را در حمایت از بازگشت به یادگیری حضوری «در سریعترین زمان ممکن» انجام دهد و بنابراین برخی از کارکنان بهداشت عمومی تورنتو را برای کمک به فعالیت های واکسیناسیون اعزام کرد.

توری گفت که ۸،۵۰۰ نوبت واکسیناسیون اضافی برای دسترسی عمومی نیز آخر این هفته در درمانگاه های تحت مدیریت شهرداری فراهم خواهد شد.

برنامه های افزایش ظرفیت واکسیناسیون یک روز پس از آن مطرح می شوند که دکتر ایلین دی ویلا، کارشناس پزشکی بهداشت عمومی تورنتو به CP24 گفته بود که لازم است یادگیری حضوری تا حد ممکن حفظ شود و «از طریق تعداد متفاوتی از اقدامات محافظتی» می توان از یادگیری حضوری حمایت کرد.

دکتر دی ویلا گفت «از نظر من اولین و مهمترین مسئله هنگامی که به مدارس و تجربیات آموخته شده در طول دوران پاندمی فکر می کنیم این است که یادگیری حضوری باید تا حد ممکن حفظ شود.» «[یادگیری حضوری در مدارس] یکی از ضروری ترین مؤلفه های زندگی برای فرزندان ما است، [یادگیری حضوری] یکی از فعالیت های ضروری برای آنها است و سهم بزرگی در سلامت آنها دارد.»

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا