انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو از امروز وارد مرحله ۲ برنامه بازگشایی خود شد

از امروز با کاهش محدودیت های بهداشت عمومی رستورانها، باشگاه های ورزشی و سالن های سینما بازگشایی می شوند

استان انتاریو از امروز وارد مرحله ۲ برنامه بازگشایی خود شد

از امروز رستورانها، باشگاه های ورزشی، سالن های سینما و تئاتر در استان انتاریو پس از نزدیک به یک ماه دوباره پذیرای مشتریان خواهند بود. این اولین مرحله در برنامه بازگشایی استان برای کاهش تدریجی محدودیت های بهداشت عمومی است که با هدف مهار شیوع کووید-۱۹ به اجرا گذاشته شده بود.

سالن های غذاخوری رستورانها، باشگاه های ورزشی، سینماها، خرده فروشی ها، مجتمع های فروشگاهی بزرگ، موزه ها، نمایشگاه ها، آکواریوم ها، باغ وحش ها، کازینوها، تالارهای بینگو و سایر تسهیلات شرطبندی و قمار که از ۵ ژانویه به دلیل شیوع پرشتاب واریانت اومیکرون ویروس کرونا تعطیل شده بودند از امروز با نصف ظرفیت بازگشایی خواهند شد.

مکان های عمومی بزرگتر (محل برگزاری رویدادهای ورزشی یا برگزاری کنسرت ها) نیز از امروز با ۵۰ درصد ظرفیت یا ۵۰۰ نفر، هر کدام که کمتر باشد بازگشایی خواهند شد.

محدودیت تعداد افراد حاضر در دورهمی ها و تجمعات فضای بسته نیز از پنج نفر به ۱۰ نفر و سقف ظرفیت افراد حاضر در دورهمی های فضای باز از ۱۰ نفر به ۲۵ نفر افزایش می یابد.

علاوه بر این دولت به طور مشخص اعلام کرد که خوردن و نوشیدن برای افراد شرکت کننده در رویدادهای فضای داخلی در محل برگزاری رویدادهای ورزشی یا برگزاری کنسرت ها، سالن ها تئاتر یا تسهیلات بازی و شرط‌بندی نیز تا هنگامی که در جای خود نشسته اند مجاز خواهد بود.

استان انتاریو از ۲۱ فوریه وارد مرحله ۲ برنامه بازگشایی خواهد شد که در این مرحله قرار است سقف قانونی تعداد افراد حاضر در فضاهای داخلی و فضاهای بسته افزایش یابد و محدودیت ظرفیت فضای داخلی در مکان های نیازمند ارائه گواهی واکسیناسیون نیز لغو خواهد شد. استان انتاریو از امروز وارد مرحله ۲ برنامه بازگشایی خود شد

استان انتاریو از امروز وارد مرحله 2 برنامه بازگشایی خود شد
استان انتاریو از امروز وارد مرحله ۲ برنامه بازگشایی خود شد

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا