جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

کارگاه یک روزه فیلمنامه نویسی با صفی یزدانیان در تورنتو 

قابل توجه علاقمندان به سینما و فیلمنامه نویسی در تورنتو

کارگاه یکروزه فیلمنامه نویسی با صفی یزدانیان در تورنتو 

گروه هنری موج نو با مدیریت عارف محمدی ، یک کارگاه فشرده فیلمنامه نویسی با صفی یزدانیان  سینماگر و خالق فیلم به یادماندنی در دنیای تو  ساعت چند است؟ برگزار میکند.

↓↓↓ تیزر کارگاه ↓↓↓

این کارگاه دریک جلسه سه ساعته در تاریخ ۲۶ اگوست و از ساعت ۶ تا ۹ شب با همکاری کانون نگرش نو در تورنتو تشکیل خواهد شد.

ظرفیت پذیرش محدود است و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند. هنرجویان  پس از رضایت از این کارگاه می‌توانند در کلاس های بلند مدت این کارگاه در آینده نزدیک ثبت نام نمایند.

علاقمندان میتوانند برای دریافت اطلاعات و شرایط ثبت نام با ایمیل کارگاه مکاتبه کنند.

Email: newwaveworkshops@gmail.com

Tel: 1-5875783595

صفی یزدانیان (نویسنده، کارگردان، منتقد فیلم و مترجم)

صفی یزدانیان، متولد تهران و دانش آموخته کارشناسی سینما از دانشگاه هنر تهران است. 

کارگاه یک روزه فیلمنامه نویسی با صفی یزدانیان در تورنتو 
کارگاه یکروزه فیلمنامه نویسی با صفی یزدانیان در تورنتو

او فعالیت های سینمایی را با نوشتن نقد فیلم و همکاری با نشریاتی چون ماهنامه فیلم آغاز کرد و فیلمسازی را نیز از میانه​ دهه​ ۱۳۷۰ با ساخت مستندهایی چون “هزار ساز در کف من می​گنجد” و “نفس” تجربه کرد.

در سال ۱۳۸۵ فیلم کوتاه “قایق‌های من” را با بازی لیلا حاتمی و علی مصفا  ساخت که جایزه​ی بهترین فیلم داستانی را از جشنواره​ فیلم کوتاه تهران دریافت کرد. این فیلم در جشنواره های بین المللی متعددی چون سی‌ینا (ایتالیا) و کرک (ایرلند) حضور داشت.

یزدانیان در سال ۱۳۹۳ اولین فیلم بلند حرفه ای‌اش را با نام در دنیای تو ساعت چند است؟ نوشت و کارگردانی کرد که بسیار مورد توجه محافل هنری و همچنین تماشاگران سینما قرار گرفت. فیلمی که جوایز زیادی را از جشنواره های داخلی وخارجی کسب کرد.

ناگهان درخت آخرین ساخته یزدانیان به دلیل محدودیت های کرونا در ۱۳۹۹به صورت اکران آنلاین به نمایش درآمد.

یزدانیان علاوه بر نوشتن فیلمنامه های دو فیلمی که کارگردانی کرده فیلمنامه فیلم «سیمای زنی در دور دست» ساخته علی مصفا را نیز نوشته است.

کتابهای عکس دسته جمعه با پدر خوانده، ترجمه تنهایی ( مجموعه مقالات سینمایی) و سینما می‌تواند یک فرشته باشد ( ویم وندرس و پاریس تگزاس) از تالیفات صفی یزدانیان و دو کتاب آسمان برلین و آینه از ترجمه های وی می باشند.

گروه هنری موج نو با مدیریت عارف محمدی ، یک کارگاه فشرده فیلمنامه نویسی با صفی یزدانیان  سینماگر و خالق فیلم به یادماندنی در دنیای تو  ساعت چند است؟ برگزار میکند. این کارگاه دریک جلسه سه ساعته در تاریخ ۲۶ اگوست و از ساعت ۶ تا ۹ شب با همکاری کانون نگرش نو در تورنتو تشکیل خواهد شد.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا