جدیدترین اخبارجهانفرهنگ و هنر

شان پن در حال تهیه یک مستند از حمله روسیه در اوکراین است

شان پن برای تهیه یک مستند درباره حمله روسیه به اوکراین به این کشور سفر کرده است

شان پن در اوکراین در حال تهیه یک مستند از حمله روسیه به این کشور است

شان پن هنرپیشه و فیلم ساز در اوکراین است و همزمان با آغاز تهاجم روسیه به این کشور اروپای شرقی در حال شرکت در کنفرانس های مطبوعاتی می‌باشد و با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین دیدار می کند. شان پن در اوکراین در حال تهیه یک مستند از حمله روسیه به این کشور است

شان پن در اوکراین در حال تهیه یک مستند از حمله روسیه به این کشور است
شان پن دراوکراین در حال تهیه یک مستند از حمله روسیه به این کشور است

دفتر ریاست جمهوری اوکراین در یک پست فیسبوکی گفت که شان‌پن به کی‌اف آمده تا «به جهانیان حقیقت را در مورد تهاجم روسیه به کشور ما بگوید.» تصویری از شان پن در حال شرکت در یک کنفرانس مطبوعاتی [به هدایت مشاور رئیس جمهور] نیز همراه این پست مشاهده می شود.

دفتر ریاست جمهوری اوکراین روز پنجشنبه نوشت «کشور ما از او [شان پن] برای نشان دادن چنین شهامت و صداقتی سپاسگذار است.»

زلنسکی که پیش از آغاز حرفه سیاسی خود یک هنرپیشه حرفه ای بود نیز ویدئویی از دیدار خود با پن را در یک استوری اینستاگرامی به اشتراک گذاشت.

نشریه ورایتی (Variety) گزارش کرد که شان پن برای تکمیل یک مستند در مورد تهاجم روسیه که با همکاری وایس استودیو (Vice Studios) تهیه می شود به اوکراین پرواز کرده است.

هنگامی که برای دریافت اظهار نظر با یکی از نمایندگان وایس مدیا گروپ (Vice Media Group) تماس گرفته شد در پاسخ به سی‌ان‌ان گفتند که این مستند یک «محصول وایس استودیوز در همکاری با وایس وورلد نیوز (VICE World News) و اندیور کانتنت (Endeavor Content) است» اما مشارکت پن در این پروژه را تایید نمی کنند.

شان‌ پن در ماه نوامبر همزمان با افزایش تنش ها بین اوکراین و روسیه که هم مرز این کشور است مدتی را در اوکراین گذراند و در این مدت با نیروهای نظامی اوکراینی دیدار کرد.

طبق گزارش بیزنس اینسایدر (Business Insider) در ماه نوامبر در آن زمان صفحه فیسبوکی عملیات مشترک نیروهای نظامی اوکراین گفت که پن در حال کار روی یک مستند در مورد این درگیری می‌باشد، اگرچه این صفحه فیسبوکی از آن هنگام تا به حال از دسترس خارج شده است.

پن در طول سال های گذشته در مرکز بسیاری از فعالیت های ضد جنگ و بشردوستانه حضور داشته است.

شان پن هنرپیشه و فیلم ساز در کشور اوکراین همزمان با تهاجم روسیه در کنفرانس های مطبوعاتی شرکت و با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور دیدار میکند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا