جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

خبرهای کریپتو شیبا اینو : قیمت SHIB در پی تأخیر کوین‌بیس‌پرو در افزودن آن به فهرست کاهش یافت

کاهش قیمت SHIB در پی تأخیر در افزودن آن به فهرست کوین‌بیس‌پرو  

خبرهای کریپتو شیبا اینو : قیمت SHIB در پی تأخیر کوین‌بیس‌پرو در افزودن آن به فهرست کاهش یافت

قیمت SHIB امروز در پی تأخیر کوین‌بیس‌پرو در افزودن این توکن به فهرست خود سقوط کرد. 

خبرهای کریپتو شیبا اینو : قیمت SHIB در پی تأخیر کوین‌بیس‌پرو در افزودن آن به فهرست کاهش یافت
خبرهای کریپتو شیبا اینو : قیمت SHIB کوین‌بیس‌پرو در افزودن آن به فهرست کاهش یافت

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

شیبااینو در طول چند روز گذشته با افزایش قیمت‌های پی‌درپی روی دور موفقیت قرار داشت. شیبا اینو حتی قرار بود که این هفته به کوین‌بیس‌پرو اضافه شود؛ اما به دلیل برخی از خبرهای پیش‌بینی‌نشده این توکن از صبح امروز متحمل زیان‌های سنگینی شد.

اوایل این هفته کوین‌بیس اعلام کرد که شیبا اینو را همراه با توکن‌های هم‌ردیف چیلیز (CHZ) و کیپ نتوورک (KEEP) روی پلتفرم کوین‌بیس‌پرو خود قرار می‌دهد.

روز دوشنبه قابلیت اضافه کردن دارایی‌های SHIB، KEEO و CHZ به اکانت برای کاربران فعال شد. قرار بود معاملات در صورت برآورده شدن شروط نقدشوندگی از دیروز ۱۶ ماه جون آغاز شود.

اگرچه SHIB از بخت بد خود با برخی اختلالات مواجه شد.

دیروز مشکلات فنی مانع از آن شد که تیم کوین‌بیس بتواند شیبا اینو را به معاملات اضافه کند و موجب برانگیختن خشم طرفداران شد:

اکانت رسمی توییتر شیبااینو قبلاً توییت اعلام اولیه افزوده شدن شیبااینو به فهرست را ریتوییت کرده بود. بااین‌حال، این اکانت امروز را در سکوت گذراند. هیچ نوع جزییاتی درباره نوع مشکلات فنی ارائه نشده است. هیچ شفافیتی نیز در مورد اینکه کوین‌بیس تا چه حد توسعه‌دهندگان SHIB را در جریان مشکلات قرار داده است وجود ندارد. خبرهای کریپتو شیبا اینو : قیمت SHIB در پی تأخیر کوین‌بیس‌پرو در افزودن آن به فهرست کاهش یافت

خبرهای جدید به ضرر افزایش قیمت‌های هفته گذشته شیبااینو تمام شد

 

بسیاری از خریداران بالقوه SHIB و دارندگان فعلی آن در پی توییت اعلام مشکلات فنی ابراز تأسف کردند. درعین‌حال سایرین از کوین‌بیس می‌خواهند که از این فرصت استفاده کند و افزودن به فهرست را لغو کند. 

حضور این توکن روی پلتفرم معاملاتی تا حد زیادی بحث‌برانگیز بوده است، چنانکه بسیاری از سرمایه‌گذاران نسبت به SHIB و دیگر توکن‌های کشت سود یا ییلد فارمینگ (yield-farming) بدبین هستند.

توکن SHIB پس از Dogecoin اولین سکه رمزنگاری مبتنی بر الگوی مجازی خواهد بود که شاهد افزوده شدن به فهرست کوین‌بیس است، اگرچه افزوده شدن داج کوین به فهرست مستلزم مدت‌ها ثبت درخواست‌های فراوان از طرف صدها هزار نفر از حمایتگران DOGE بود.

احساسات بدبینانه پیرامون تأخیر در فهرست شدن به زیان ناگهانی SHIB در صبح امروز منجر شد. قیمت شیبااینو ۹% کاهش‌یافته و حجم معاملات نزدیک به ۵۰% پایین آمده است.

توکن شیبااینو      توکن شیبااینو    توکن شیبااینو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا