جدیدترین اخبارجهان

استارباکس فروشگاه های خود را در روسیه بست و فعالیتهای تجاری خود را تعلیق کرد

استارباکس فروشگاه های خود را در روسیه بست و فعالیتهای تجاری خود را در این کشور تعلیق کرد

کوین جانسون، مدیرعامل شرکت زنجیره‌ای نوشیدنی قهوه استارباکس روز سه شنبه در نامه ای به کارکنان اعلام کرد استارباکس تمام فعالیت های خود را در روسیه تعلیق می کند.

تصمیم استارباکس برای توقف تمام فعالیت‌هایش در روسیه در حالی است که نیروهای ولادیمیر پوتین به تهاجم دو هفته ای خود به اوکراین ادامه می‌دهند. این امر به دنبال تصمیم مشابهی است که اوایل امروز توسط مک دونالد و کوکاکولا اعلام شد.

استارباکس گفت که دارنده مجوز این شرکت در روسیه از حدود ۲,۰۰۰ کارمند در این کشور پشتیبانی می کند که با بسته شدن فروشگاه‌ها کار خود را از دست می دهند.

این شرکت زنجیره‌ای نوشیدنی قهوه هفته گذشته گفته بود که حق امتیاز حاصل از فروش در روسیه را به تلاش های امدادی در اوکراین اهدا خواهد کرد.

کوین جانسون در نامه خود نوشت «ما همچنان شاهد وقوع رویدادهای غم انگیز هستیم و امروز تصمیم گرفته ایم تمام فعالیت های تجاری در روسیه، از جمله حمل و نقل تمام محصولات استارباکس را متوقف کنیم.» کوین جانسون مدیرعامل در نامه خود نوشت «ما همچنان شاهد وقوع رویدادهای غم انگیز هستیم و امروز تصمیم گرفته ایم تمام فعالیت های تجاری در روسیه، از جمله حمل و نقل تمام محصولات استارباکس را متوقف کنیم.»

استارباکس فروشگاه های خود را در روسیه بست و فعالیتهای تجاری خود را در این کشور تعلیق کرد
استارباکس فروشگاه های خود را در روسیه بست و فعالیتهای تجاری خود را در این کشور تعلیق کرد

چه شرکت هایی فعالیت در روسیه را متوقف می کنند و چرا؟

 

کسب‌وکارهای بزرگ جهانی در هر بخش، روسیه را پس از حمله به اوکراین محکوم و فعالیت خود را در آن کشور معلق می‌کنند.

این موضوع از این جهت برای شرکت‌ها اهمیت دارد زیرا شرکت‌ها علاوه بر محکوم کردن حمله وحشیانه روسیه به اوکراین، محیطی غیرممکن از ایمنی کارگران… گرفته تا تدارکات تامین منابع… اختلالات مالی و فروش… و پیچیدگی پیروی از تحریم‌ها را می‌بینند.

کوین جانسون در نامه خود نوشت «ما همچنان شاهد وقوع رویدادهای غم انگیز هستیم و امروز تصمیم گرفته ایم تمام فعالیت های تجاری در روسیه، از جمله حمل و نقل تمام محصولات نوشیدنی قهوه استارباکس را متوقف کنیم.»

#نوشیدنی_قهوه_استارباکس  #قهوه_استارباکس  #استارباکس    #کوین_جانسون  #مدیرعامل_استارباکس   #شرکت_زنجیره‌ای_نوشیدنی_قهوه #تحریم‌های_آمریکا_علیه_روسیه #حمله_روسیه_به_اوکراین

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا