انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شخص مظنونی که از قبل دست بند زده شده بود خودرو شاسی بلند پلیس تورنتو را همراه با دو سگ در داخل آن دزدید

مظنون بازداشت شده در حالی که دست بند به دست داشت خودرو مامور ارشد پلیس تورنتو را همراه با دو سگ پلیس دزدید

شخص مظنون که از قبل دست بند زده شده بود خودرو شاسی بلند پلیس تورنتو را همراه با دو سگ در داخل آن دزدید

روز دوشنبه مظنونی که از قبل دستبند زده شده بود توانست بر مامور پلیس تورنتو غلبه کند و خودرو شاسی بلند او را بدزدد و پلیس را به یک تعقیب و گریز هیجانی در منطقه مرکزی شهر وادار کند.

یک منبع آگاه به خبرگزاری سی‌پی‌۲۴ (CP24) گفت که ماموران پلیس قبل از ساعت ۴:۳۰ صبح وارد نبش خیابان یانگ و خیابان لارنس شدند و یک مظنون (مرد) را در آنجا شناسایی کردند و مشغول بازداشت کردن او شدند.

مظنون در جریان دستگیری در حالی که دستبند زده شده بود موفق شد به مامور پلیس دستگیر کننده‌اش غلبه کند و به داخل خودروی شاسی بلند مخصوص واحد سگ پلیس بپرد.

گفته می شود که سپس فرد مظنون در حالی که دو سگ پلیس عقب خودرو نشسته بودند با سرعت به سمت غرب حرکت کرد.

مظنون پس از ورود به پارکینگ یک فروشگاه خواربار مترو (Metro) در منطقه خیابان کیل و خیابان لارنس با خودروی شاسی بلندی که سوار آن بود تصادف کرد.

مظنون ظاهراً قبل از رسیدن پلیس به طرف چندین خودرو نزدیک شد و سعی داشت درب آنها را باز کند و سپس با علامت دادن به یک تاکسی آن را متوقف نمود و تلاش کرد تا با زورگیری خودرو تاکسی را بدزد.

سپس پلیس به محل حادثه رسید و مظنون را تحت کنترل خود درآورد.

فرد مظنون به دلیل شرایط جسمی غیرتهدیدکننده زندگی به مرکز خدمات رسانی اورژانس به مصدومان انتقال داده شد.

راننده تاکسی نیز با جراحات جزئی به بیمارستان محلی منتقل شد. سگ های پلیس در صندلی عقب خودرو آسیبی ندیدند.

سربازرس کریگ یانگ این حادثه را «کاملا غیرعادی» خواند و گفت «گرفتن ماشین پلیس و اقدام به چنین کاری واقعا جسورانه و غیرعادی بود.»

مقدار زیادی نخاله و آوار در امتداد خیابان کیل منتهی به این خواربار فروشی مشاهده شد که نشان می داد شخص مظنون در مسیر خود به تعدادی اشیاء نیز برخورد کرده است.

کریگ چندین بار در پاسخ به این سوال که چگونه یک مظنون می تواند یک وسیله نقلیه پلیس را به این شکل بدزدد، گفت که هنوز در حال تحقیق هستند تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده است، یا اینکه آیا تحقیقات داخلی در مورد شیوه عملکرد پلیس مورد نیاز است یا خیر.

«شرایط تعیین می کند که آیا تحقیقات داخلی قابل توجیه است یا خیر.»

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا