بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

 نوجوانی ۲۱ ساله پس از پیدا شدن جسدی سوخته در پارک بریتیش کلمبیا بازداشت شد

 نوجوانی ۲۱ ساله پس از پیدا شدن جسدی سوخته در پارک بریتیش کلمبیا بازداشت شد

 نوجوانی ۲۱ ساله پس از پیدا شدن جسدی سوخته در پارک بریتیش کلمبیا بازداشت شد

بازرسان پرونده قتل اعلام کردند پس از کشف وحشتناک در پارک برنابی طی هفته گذشته، دو نفر به عنوان متهمان درجه یک این پرونده شناخته شدند. نوجوانی ۲۱ ساله پس از پیدا شدن جسدی سوخته در پارک بریتیش کلمبیا  بازداشت شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

نوجوانی ۲۱ ساله به نام کارلو توبیاس (Carlo Tobias) و یک نوجوان ۱۵ ساله که پلیس نمی تواند از او نام ببرد ، متهم به قتل ما سیسیلیا لورتو ۴۹ ساله (Ma Cecilia Loreto) هستند که جسد سوخته وی در پارک دهکده Greentree  صبح روز ۱۸ مارس پیدا شد.  نوجوانی۲۱ ساله پس از پیدا شدن جسدی سوخته در پارک بریتیش کلمبیا بازداشت شد

 نوجوانی 21 ساله پس از پیدا شدن جسدی سوخته در پارک بریتیش کلمبیا بازداشت شد
نوجوانی ۲۱ ساله پس از پیدا شدن جسدی سوخته در پارک بریتیش کلمبیا بازداشت

فرانک جانگ، افسر پلیس و سخنگوی تیم تحقیق در مورد پرونده قتل گفت ، پلیس معتقد است لورتو در اوایل شب ۱۷ مارس در خانه اش در نیو وست مینستر به قتل رسیده است.

همان شب حوالی ساعت ۱ بامداد پس از تماس با پلیس، در صحنه جرم حضور پیدا میکند و همانجا جسد سوخته مقتول را کشف میکنند.

کشف جسد باعث نگرانی همسایگان اطراف محله و منطقه شد ، چراکه این جنایت خشن که در پارک محلی شهر آنها اتفاق افتاده بود ، به این معنی است که آنها نیز در امان نیستند.

فرانک جانگ اظهار داشت، نگرانی های همسایگان درست است. اما تحقیقات تاکنون نشان داده که این جنایت یک خصومت فردی بوده و تهدیدی ادامه دار برای همسایگان محسوب نمی شود.

افسر پلیس فرانک جانگ گفت : “ما معتقدیم که این یک اتفاق تصادفی نبوده است.”  و همچنین به پرونده باندها و مواد مخدر هم ارتباطی ندارد. آنچه درباره تحقیقات میتوان گفت این است که ما معتقدیم که دو متهم و مقتول ما ، ما سیسیلیا ، یکدیگر را از قبل میشناختند.

جانگ در پاسخ به این سوال که رابطه این سه نفر چه بوده است گفت که نمی تواند این اطلاعات را در اختیار عموم قرار دهد تا متهمان ناخواسته شناسایی نشوند.

وی ادامه داد، اطلاعات مربوط به روابط آنها در دادگاه منتشر خواهد شد. {با این فرض که اصلا دادرسی وجود داشته باشد}

دوستان لورتو می گویند او محافظه کار و پر از حس زندگی بود. او علاقه زیادی به آواز داشت و در یک گروه آواز میخواند.

لورتو تا قبل زمان مرگ خود در یک فروشگاه مواد غذایی در شرق ونکوور مشغول به کار بود. او اخیراً از فیلیپین به کانادا نقل مکان کرده بود و عضوی فعال در جامعه محلی فیلیپینی بود که بطور داوطلبانه در مراسم های محلی آواز می خواند.

اتهامات درجه یک این قتل نشان می دهد که پلیس معتقد است این قتل برنامه ریزی شده و عمدی بوده است.

جانگ گفت، پلیس مدارک خوبی از آنچه در شب مرگ لورتو اتفاق افتاده، در دست دارد ، اما وی با استناد به حقوق متهمان در یک دادرسی عادلانه ، از بیان آن خودداری کرد.

وی گفت: “این باورنکردنی است؛ این جوانان ۲۱ و ۱۵ ساله اکنون با جدی ترین اتهاماتی که در قانون داریم روبرو هستند.”

وی گفت مقتول (لورتو) و دو متهم به قتل، سو پیشینه کیفری ندارند که باعث شود اطلاعاتی از آنها در اختیار پلیس باشد. 

اخبار کانادا  حوادث کانادا  اخبار کانادا  حوادث کانادا  اخبار کانادا  حوادث کانادا  اخبار کانادا   حوادث بریتیش کلمبیا    حوادث بریتیش کلمبیا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا