انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

سازمان هواشناسی برای تورنتو هشدار هوای شدیدا سرد و دمای منفی ۳۰ درجه سانتیگراد صادر کرد

انتظار می رود دمای هوای تورنتو آخر این هفته به منفی ۳۰ درجه سانتیگراد برسد

سازمان هواشناسی برای تورنتو هشدار هوای شدیدا سرد و دمای منفی ۳۰ درجه سانتیگراد صادر کرد

ساکنین تورنتو باید خود را برای یک آخر هفته یخبندان دیگر همراه با پیش بینی افت دمای هوا تا حدود منفی ۳۵ درجه سانتیگراد و سوز سرما آماده کنند.

سازمان هواشناسی کانادا (Environment Canada) ضمن صدور هشدار هوای شدیدا سرد برای روز جمعه در شهر تورنتو اعلام کرد که پیش بینی می‌شود کاهش شدید دمای هوا از امشب آغاز شود و تا صبح شنبه ادامه پیدا کند.

سازمان هواشناسی گفت «هشدارهای هوای شدیدا سرد هنگامی صادر می شوند که دمای بسیار سرد یا سوز سرما سلامت را در معرض ریسک بالایی از جمله خطر یخ‌زدگی بافت بدن و سرمازدگی قرار دهد.» پیش بینی می شود که دمای هوا شب جمعه تا منفی ۲۰ درجه سانتی گراد کاهش یابد و در طول شب سوز سرما باعث کاهش بیشتر دما به منفی ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد شود.

با وجود اینکه طبق پیش بینی ها انتظار می رود که صبح شنبه هوا آفتابی باشد اما دمای هوا همراه با سوز سرما نزدیک به منفی ۲۸ درجه سانتی گراد باقی خواهد ماند. سازمان  هواشناسی کانادا می گوید ریسک یخ‌زدگی همچنان وجود دارد.

پیش بینی ها نشان می دهد که ساکنین تورنتو در گرم ترین ساعات روز یکشنبه دمای منفی ۷ درجه سانتیگراد را تجربه خواهند کرد اگرچه آسمان ابری باقی خواهد ماند. 

سازمان هواشناسی برای تورنتو هشدار هوای شدیدا سرد و دمای منفی 30 درجه سانتیگراد صادر کرد
سازمان هواشناسی برای تورنتو هشدار هوای شدیدا سرد و دمای منفی۳۰ درجه سانتیگراد صادر کرد

سازمان هواشناسی گفت «هشدارهای هوای شدیدا سرد هنگامی صادر می شوند که دمای بسیار سرد یا سوز سرما سلامت را در معرض ریسک بالایی از جمله خطر یخ‌زدگی بافت بدن و سرمازدگی قرار دهد.» پیش بینی می شود که دمای هوا شب جمعه تا منفی ۲۰ درجه سانتی گراد کاهش یابد و در طول شب سوز سرما باعث کاهش بیشتر دما به منفی ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد شود. کاهش شدید دمای هوا  کاهش شدید دمای هوا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا