انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

تعداد کل موارد کووید-۱۹ در کانادا به بیش از ۳ میلیون رسید که یک میلیون مورد آن در ماه گذشته ثبت شده است

کانادا از ابتدا پاندمی بیش از ۳ میلیون کووید-۱۹ ثبت کرده که از این رقم یک میلیون مورد تنها در ماه گذشته اتفاق افتاده است

تعداد کل موارد کووید-۱۹ در کانادا به بیش از ۳ میلیون رسید، که یک میلیون مورد آن در ماه گذشته ثبت شده است

طبق ردیاب سایت خبرگزاری سی‌تی‌وی نیوز بیش از سه میلیون مورد کووید-۱۹ از آغاز پاندمی تا به حال ثبت و مستند شده که حداقل یک میلیون از این موارد در ماه گذشته اتفاق افتاده است.

از زمان تایید اولین مورد کووید در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ تا ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ به وقت شرق کشور، مجموعا ۳،۰۰۷،۲۶۴ مورد ابتلا در کانادا ثبت شده است، اما اکثر متخصصان پزشکی تعداد واقعی موارد ابتلا را به میزان قابل ملاحظه ای بالاتر از این رقم می دانند.

تعداد کل موارد کووید-19 در کانادا به بیش از 3 میلیون رسید که یک میلیون مورد آن در ماه گذشته ثبت شده است
تعداد کل موارد کووید-۱۹ در کانادا از ۳ میلیون گذشت

دکتر ترزا تام کارشناس ارشد بهداشت عمومی کانادا در یک نشست مطبوعاتی در هفته گذشته گفت «به دلیل سیاست های تست گیری فعلی [آمار ثبت شده] تا حدی پایین‌تر از رقم واقعی برآورد شده است.»

کانادا اولین موارد اومیکرون را در پایان نوامبر ۲۰۲۱ شناسایی کرد در حالی که دو هفته بعد تعداد ابتلا به کووید-۱۹ شاهد افزایش بی سابقه ای بود.

در آن زمان هنوز تعداد کل موارد ابتلا در کانادا کمتر از دو میلیون مورد بود. تنها یک ماه طول کشید تا یک میلیون مورد ابتلا دیگر نیز تایید شود.

سرعت فوق العاده بالای شیوع اومیکرون در طول تعطیلات زمستانی استانها را که در تکاپو برای همگام نگه داشتن ظرفیت تست گیری با سطح تقاضا بودند، شدیدا تحت فشار قرار داد. در بسیاری از نقاط کانادا تغییرات سیاست تست گیری در سال جدید افرادی که می توانستند به تست دسترسی داشته باشند را محدود کرد و در نتیجه بخش عمده ای از جمعیت از این پس واجد شرایط دسترسی به تست نبود. تعداد کل موارد کووید-۱۹ در کانادا به بیش از ۳ میلیون رسید، که یک میلیون مورد آن در ماه گذشته ثبت شده است

تعداد کل موارد کووید-19 در کانادا به بیش از 3 میلیون رسید که یک میلیون مورد آن در ماه گذشته ثبت شده است
تعداد کل موارد کووید-۱۹ در کانادا به بیش از ۳ میلیون رسید که یک میلیون مورد آن در ماه گذشته ثبت شده است

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا