ایرانجدیدترین اخبار

نوشته‌های تحلیلگر یهودی نفوذی، در سایت علی خامنه‌ای

نویسنده یهودی نفوذی ۱۸ یادداشت در وبسایت خامنه‌ای نوشته بود

نوشته‌های تحلیلگر یهودی نفوذی، در سایت علی خامنه‌ای

کاترین پرز شکدم، تحلیلگر یهودی ۱۸ یادداشت در سایت علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی منتشر کرده بود.. این نویسنده در آذرماه، طی یادداشتی در روزنامه تایمز اسرائیل به نفوذی بودن خود در ایران اعتراف کرد.

نوشته‌های تحلیلگر یهودی نفوذی، در سایت علی خامنه‌ای
نوشته‌های تحلیلگر یهودی نفوذی، در سایت علی خامنه‌ای

 مقالات نوشته شده توسط این نیروی نفوذی یهودی، از وب سایت علی خامنه‌ای کاملا پاک شده، اما با بازدید از آرشیو جهانی وب، ۱۸ رکورد با نام او در وب سایت خامنه ای.آی.آر ثبت شده است.

 او سال ۹۶ با ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فعلی ایران مصاحبه‌ای داشته و همچنین با پرس‌تی‌وی، خبرگزاری تسنیم و تهران تایمز نیز همکاری داشته است.

همچنین پیش از شروع همکاری هایش با رسانه های ایرانی، با اتاق‌های فکر وابسته به اسرائیل همکاری داشته است اما با این حال توانسته بود اعتماد مقامات جمهوری اسلامی را جلب کرده و راه خود را بین آنها باز کند.

در آن زمان کمیل خجسته، برادرزاده همسر علی خامنه‌ای، از مسئولان وبسایت او بود و همچنین حمیدرضا مقدم فرد، جزو معاونین دفتر حفظ و نشر آثار علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی بود.

 تایمز اسرائیل یک بلاگ در قسمت وبلاگ‌هایش را در اختیار شکدم قرار داده است تا به راحتی بتواند یادداشت‌ها و نوشته هایش را در آن منتشر کند.

کاترین پرز شکدم، تحلیلگر یهودی ۱۸ یادداشت در سایت علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی منتشر کرده بود.. این نویسنده در آذرماه، طی یادداشتی در روزنامه تایمز اسرائیل به نفوذی بودن خود در ایران اعتراف کرد. مقالات نوشته شده توسط این نیروی نفوذی یهودی، از وب سایت علی خامنه‌ای کاملا پاک شده، اما با بازدید از آرشیو جهانی وب، ۱۸ رکورد با نام او در وب سایت خامنه ای.آی.آر ثبت شده است.  وبسایت علی خامنه‌ای وبسایت علی خامنه‌ای در آن زمان کمیل خجسته، برادرزاده همسر علی خامنه‌ای، از مسئولان وبسایت او بود و همچنین حمیدرضا مقدم فرد، جزو معاونین دفتر حفظ و نشر آثار علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی بود. تایمز اسرائیل یک بلاگ در قسمت وبلاگ‌هایش را در اختیار شکدم قرار داده است تا به راحتی بتواند یادداشت‌ها و نوشته هایش را در آن منتشر کند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا