انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

طرح ضربتی ترافیک و مقررات منع پارک در ساعات شلوغی در شهر تورنتو اجرا می‌شود

تورنتو با از سرگیری مقررات پارک در ساعات اوج شلوغی طرح ضربتی ترافیکی را ​​آغاز کرد

طرح ضربتی ترافیک و مقررات منع پارک در ساعات شلوغی در شهر تورنتو اجرا می‌شود

تورنتو در آستانه بازگشت رویدادهای مهم در تابستان امسال طرح ضربتی جدید ترافیک را برای مقابله با عوامل مختلف موثر بر راه‌بندان ناخوشایند در داخل و اطراف شهر آغاز کرده است.

کمپین ترافیکی «حفظ تردد روان در تورنتو» به طور رسمی از روز پنجشنبه آغاز شد و تا پنجشنبه ۳۰ جون ادامه خواهد داشت.

این طرح ابتکاری شامل دو مولفه کلیدی است: اقدامات انتظامی در مورد تخلفاتی که بر جریان ترافیک تأثیر منفی می‌گذارند و بازگشت اجرای منظم مقررات پارک خودرو در ساعات اوج شلوغی.

جان توری شهردار تورنتو در یک کنفرانس خبری گفت «ترافیک برگشته است و این بدان معناست که برای کمک به تردد روان در تورنتو، اجرای طرح ساعت اوج شلوغی باید دوباره به اجرا گذاشته شود. البته این یک تصمیم است و یک تصمیم عملیاتی است که پلیس در مورد نحوه و زمان اجرای این قانون اتخاذ خواهد کرد. اما در این مورد، من بسیار خوشحالم که پلیس اجرای طرح ساعت اوج شلوغی را از سر خواهد گرفت.»

در طول هفته آینده، گشت های اختصاصی تلاش خود را بر بهبود جریان ترافیک متمرکز خواهند کرد و به رفع عوامل تراکم انسداد جریان ترافیک از جمله وسایل نقلیه مسدود کننده تقاطع ها و رعایت علائم راهنمایی و رانندگی خواهند پرداخت.

خودروهایی که هنگام مسدود ساختن تقاطع ها شناسایی می شوند ممکن است با جریمه ۱۲۵ دلاری روبرو شوند.

اکنون که ترافیک تقریباً به سطح قبل از پاندمی بازگشته است پلیس از روز دوشنبه رویکرد اجرای طرح پارک خودرو در ساعات اوج شلوغی خود را از سر خواهد گرفت. هر سال ماموران پلیس به طور متوسط ۷۲،۰۰۰ برگ جریمه برای تخلفات ساعات اوج شلوغی صادر می کنند.

از روز دوشنبه ۴ جولای پلیس توقیف خودروهای پارک شده در مسیرهای شلوغ شهر را نیز از سر می گیرد. جان توری گفت که سطح ترافیک در شهر به ۹۰ تا ۹۵ درصد از میزان قبل از پاندمی رسیده است.

با بازگشت رویدادهای تابستانی به شهر پس از دو سال وقفه، انتظار می‌رود خیابان‌های تورنتو در تابستان امسال از جمله این آخر هفته که رژه افتخار (Pride Parade) برگزار خواهد شد، شلوغ و پر از جمعیت باشند.

توری توصیه می کند که ساکنان و بازدیدکنندگان در صورت امکان از رانندگی به داخل شهر خودداری کنند.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا