انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شرکت های محلی یدک کشی کامیون از کمک به پلیس برای جابجایی کامیون های پارک شده خودداری کردند

به گفته منابع خبری: شرکت های یدک کشی کامیون درخواست پلیس اتاوا برای کمک را رد کرده اند

شرکت های یدک کشی کامیون از کمک به پلیس برای جابجایی کامیون های پارک شده خودداری کردند

طبق گفته یکی از ماموران ارشد پلیس، شرکت های محلی یدک کشی درخواست پلیس اتاوا برای کمک به یدک کشی و جابجایی کامیون های «کاروان اعتراضی» به خارج از مرکز دان تاون را رد کرده اند.

این منبع خبری به سی تی وی نیوز گفت که حتی اگر پلیس تصمیم بگیرد که کامیون هایی را که در طول یک هفته گذشته خیابان های دان تاون را مسدود کرده اند یدک کشی کند، به اندازه کافی یدک‌کش کامیون برای اجرای این تصمیم در اختیار ندارد.

به گفته این منبع خبری درخواست پلیس برای کمک توسط شرکت های محلی یدک کشی کامیون در سراسر شهر پذیرفته نشده است. شرکتهای یدککشی کامیون از کمک به پلیس برای جابجایی کامیون های پارک شده خودداری کردند

شرکت های یدک کشی کامیون از کمک به پلیس برای جابجایی کامیون های پارک شده خودداری کردند
شرکتهای یدککشی کامیون از جابجایی کامیون های پارک شده خودداری کردند

این منبع خبری گفت که پلیس در نظر دارد که یک تحقیقات جزایی آغاز کند تا مشخص شود آیا تهدید و ارعاب شرکت های یدک کش کامیون به عدم همکاری آنها با پلیس منجر شده است یا خیر.

پلیس تنها به یدک‌کش های کامیون متعلق به شهرداری دسترسی دارد که برای اتوبوس های اوسی ترانسپو (OC Transpo) مورد استفاده قرار می گیرند، که تعداد آنها محدود است.

روز جمعه جیم واتسون شهردار اتاوا در پاسخ به نگرانی در مورد این موضوع گفت که در جریان چنین اطلاعاتی قرار نگرفته است و شهرداری ناوگان یدک کش های کامیون متعلق به خود را دارد.

جیم واتسون گفت «همه برنامه های احتیاطی در دست بررسی قرار دارند.» «شهرداری نیز تعدادی یدک کش کامیون سنگین صنعتی در اختیار دارد، بنابراین دسترسی به این امکانات و همچنین سایر شرکت هایی که شهرداری به طور منظم با آنها همکاری دارد نیز فراهم است.»

استیو بل معاون رئیس پلیس اتاوا روز جمعه گفت که بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ کامیون در مرکز دان تاون پارک شده است.

پلیس انتظار دارد که در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ راننده کامیون دیگر نیز سعی کنند که این آخر هفته به طرف دان تاون حرکت کنند اما پلیس در حال استقرار موانع جاده ای و برنامه ریزی برای هدایت راننده کامیون ها به جایگاه های پارک در خارج از مرکز دان تاون است.

تا به حال استراتژی پلیس در مقابل باقیمانده راننده کامیون ها عمدتا استراتژی گفتگو بوده است. این استراتژی از لحاظ کاهش تعداد راننده کامیون ها در طول هفته موفق بوده است.

پلیس اتاوا صبح جمعه گفت که یک «استراتژی افزایش و مهار» اتخاذ می کنند که شامل فرستادن ۱۵۰ مامور اضافی به محل های تحت تاثیر قرار گرفته از اعتراضات و همچنین حصارکشی «منطقه قرمز» اعتراض به منظور قطع دسترسی افرادی است که می خواهند به سمت دان تاون رانندگی کنند.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا