بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

بیمارستان عمومی ونکوور در بین بهترین‌های جهان قرار گرفت

بیمارستان ونکوور در میان برترین رتبه‌های جهانی قرار گرفت

بیمارستان عمومی ونکوور در بین بهترین‌های جهان قرار گرفت

هر کسی که در ونکوور زندگی می‌کند می‌تواند کمی آسوده تر باشد چراکه یکی از بیمارستان های محلی ونکوور در واقع یکی از بهترین بیمارستان‌های جهان است.

بیمارستان عمومی ونکوور در بین بهترین‌های جهان قرار گرفت
بیمارستان عمومی ونکوور در بین بهترین‌های جهان قرار گرفت

بیمارستان‌عمومی ونکوور به تازگی رتبه‌بندی شده و به یکی از جایگاه های برتر در فهرست بهترین بیمارستان‌های جهان دست یافته است.

بیمارستانی در ونکوور که با نام جنرال هاسپیتال ونکوور (VGH) شناخته می شود، از میان ۲۲۰۰ بیمارستان در رتبه ۱۵۱ این فهرست قرار گرفت. با توجه به تعداد بسیار بالای بیمارستان‌ها در این فهرست کسب این رتبه واقعا خارق العاده است.

نیوزویک در مورد اجرای این رتبه‌بندی سالانه گفت که «هدف از این پژوهش ارائه بهترین مقایسه مبتنی بر داده‌ها در مورد شهرت و عملکرد بیمارستان ها در بین کشورها است.»

در پژوهش نیوزویک بیمارستانهای ۲۷ کشور مورد بررسی قرار گرفتند که ایالات متحده آمریکا دارای بیشترین تعداد بیمارستان های موجود در فهرست بود؛ و ۳۳ مورد از بهترین بیمارستان‌های جهان در ایالات متحده واقع شده است.

کانادا نیز با بیمارستانهای عمومی تورنتو (Toronto General)، مرکز علوم پزشکی، بهداشتی سانی بروک (Sunnybrook Health Sciences Centre)، بیمارستان مونت سینا (Mount Sinai Hospital)، بیمارستان عمومی نورث یورک (North York General Hospital)، جوئیش جنرال هاسپیتال (Jewish General Hospital)، مرکز بیمارستان دانشگاه مونترال (Centre hospitalier de l’Université de Montréal) و البته بیمارستان‌عمومی ونکوور (Vancouver General Hospital) حضور قدرتمندی در این رتبه‌بندی داشت.

طبق وب‌سایت (VGH) بیمارستان‌عمومی ونکوور یا همان جنرال هاسپیتال ونکوور در تمام شرایط اضطراری آماده «ارائه خدمات تخصصی مراقبت‌های بهداشتی اورژانسی و تروما به تمام شهروندان بریتیش کلمبیا» می‌باشد.

رتبه‌بندی نیوزویک با جمع آوری داده‌ها به مقایسه شهرت و عملکرد بیمارستان ‌ها در همه کشورها پرداخت.

بیمارستان‌عمومی ونکوور به لطف سخت کوشی پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان خود در فهرست برترین‌ها قرار گرفت.

با این حال بیمارستان شماره یک در این فهرست مِیوُ کلینیک (Mayo Clinic) در روچستر در ایالت مینه سوتا، ایالات متحده آمریکا بود.

بهترین بیمارستانهای دنیا        بهترین بیمارستانهای دنیا        بهترین بیمارستانهای دنیا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا