انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

راننده کامیون با رفتار بسیار خطرناک خودرو مینی کوپر را نیم کیلومتر در بزرگراه گاردینر هول داد

رفتار بسیار خطرناک و غیر قابل باور راننده کامیون که خودرو مینی کوپر را نیم کیلومتر در بزرگراه گاردینر هول داد

راننده کامیون با رفتار بسیار خطرناک خودرو مینی کوپر را نیم کیلومتر در بزرگراه گاردینر هول داد

فیلم یک کامیون که در حال هول دادن با فشار یک دستگاه مینی کوپر به طول نیم کیلومتر در امتداد بزرگراه گاردینر در تورنتو بود، در شبکه های اجتماعی منتشره شده است. رفتار بسیار خطرناک و غیر قابل باور راننده کامیون که خودرو مینی کوپر را نیم کیلومتر در بزرگراه گاردینر میکشاند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

یک پرستار تورنتویی پس از برخورد ترسناک با یک کامیون کمپرسی که وسیله نقلیه کوچک او را به پهلو چرخانده و سپس با فشار آن را حداقل نیم کیلومتر در بزرگراه گاردینر در تورنتو منحرف کرده و هول داده، بابت زنده ماندنش در این حادثه سپاسگزار است.

کورتنای ارهاردت ۲۶ ساله (Courtenay Erhardt) در برنامه واکسیناسیون افرادی که بی خانمان هستند کمک میکند و روز سه شنبه در حال رانندگی با مینی کوپر بی ام دبلیو (BMW Mini Cooper) خود بوده که این حادثه اتفاق افتاده است. راننده کامیون با رفتار بسیار خطرناک خودرو مینی کوپر را  بزرگراه گاردینر هول داد

راننده کامیون با رفتار بسیار خطرناک خودرو مینی کوپر را نیم کیلومتر در بزرگراه گاردینر هول داد
راننده کامیون با رفتار بسیار خطرناک خودرو مینی کوپر را نیم کیلومتر در بزرگراه گاردینر هول

روز چهارشنبه ارهاردت به سی تی وی تورنتو گفت، کامیون کمپرسی به نوعی به پشت خودروی من ضربه وارد کرد و متأسفانه خودروی من به پهلو چرخانده شد و کامیون فقط به حرکتش ادامه داد.

این حادثه صبح روز سه شنبه حوالی ساعت ۱۰ صبح در تقاطع خیابان لیک شور شرقی و خیابان جارویس در سطح شیب دار غربی بزرگراه گاردینر به وقوع پیوست.

 ویدئوی این حادثه نگران کننده که از نمای بالا گرفته و در شبکه های اجتماعی پخش شده نشان میدهد که یک کامیون کمپرسی در حال هول دادن یک ماشین مینی کوپر قرمز رنگ به پهلو در بزرگراه مرکز شهر است.

وی گفت: “من فقط به یاد می آورم که یک دستم روی بوق و یک دستم روی فرمان خودرو بود و فقط جیغ می کشیدم. صادقانه نمی دانستم که چه اتفاقی برای من خواهد افتاد.”

فقط به یاد می آورم که میگفتم چرا کامیون متوقف نمی شود؟ چرا او هنوز هم حرکت میکند؟

وی گفت تا اینکه زوجی که در نزدیکی بزرگراه رانندگی می کردند متوجه اتفاقات شدند.

یک زن و شوهر که پشت کامیون بودند دود و سپس خودروی من را دیدند. آنها من را دیدند که جیغ میکشم و بلافاصله با ۹۱۱ تماس گرفتند.”

ارهاردت گفت کسانی که شاهد حادثه بودند به او گفتند که خوش شانس بوده که زنده مانده است چراکه مسافتی که طی کرده بیش از ۵۰۰ متر بود.

پلیس میگوید راننده کامیون به چندین مورد تخلف در رانندگی و تخلفات مربوط به وسایل نقلیه کامرشیال (تجاری) متهم شده است.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا