بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

برنده بلیط قرعه کشی اخیر ۱۳ میلیون دلاری لوتو مکس در بریتیش کلمبیا هنوز جایزه اش را مطالبه نکرده است

برنده قرعه کشی اخیر ۱۳ میلیون دلاری لوتو مکس در بریتیش کلمبیا هنوز جایزه اش را مطالبه نکرده است

برنده بلیط قرعه کشی اخیر ۱۳ میلیون دلاری لوتو مکس در بریتیش کلمبیا هنوز جایزه اش را مطالبه نکرده است

شخصی در بریتیش کلمبیا روی یک بلیط قرعه کشی ۱۳ میلیون دلاری نشسته اما ممکن است که هنوز از آن خبر نداشته باشد. برنده بلیط قرعه کشی اخیر ۱۳ میلیون دلاری لوتو مکس در بریتیش کلمبیا هنوز جایزه اش را مطالبه نکرده است

برنده بلیط قرعه کشی اخیر 13 میلیون دلاری لوتو مکس در بریتیش کلمبیا هنوز جایزه اش را مطالبه نکرده است
برنده قرعه کشی ۱۳میلیون دلاری لوتو مکس بریتیش کلمبیا جایزه را مطالبه نکرده

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

شرکت لاتاری بریتیش کلمبیا گفت بلیط برنده قرعه کشی جمعه گذشته لوتومکس جایی در منطقه پرنس جورج-مونت رابسون (Prince George-Mount Robson) خریداری شده و تاکنون هیچ کس برای گرفتن جایزه حاضر نشده است.

بلیط قرعه کشی ۱۹ مارس برابر با هر هفت عدد ۲ ، ۷ ، ۸ ، ۲۶ ، ۳۰ ، ۴۳ و ۴۸ بود و شانس برنده شدن به ضرب یک در ۳۳,۲۹۴,۸۰۰ بوده است.

شرکت لاتاری بریتیش کلمبیا (BCLC) اعلام کرد که پس از حضور برنده خوش شانس ، اطلاعات بیشتری از جمله محل دقیق فروش بلیط را به اشتراک می گذارد.

شرکت لاتاری گفت هیچ دلیلی وجود ندارد که برنده مجبور به عجله کردن باشد و خود را فاش کند.

قوانین قرعه کشی به همه برندگان جوایز ۵۲ هفته مهلت می دهد پول خود را مطالبه کنند؛ هرچند دریافت زودتر جایزه ممکن است در طول یکسال پول بیشتری به عنوان سود نصیب برنده نماید.

برخی از بلیط ها منقضی می شوند ؛ هفته گذشته، جایزه ۱ میلیون دلاری بلیط لوتو ۶/۴۹ که در انتهای شمالی جزیره ونکوور فروخته شده بود ، با عدم موفقیت خریدار در مهلت ۱۱:۵۹:۵۹ برای دریافت آن در ۱۸ مارس حذف شد.

سخنگوی شرکت لاتاری بریتیش کلمبیا گفت که جوایز بی ادعای قرعه کشی های ملی از جمله لوتومکس و لوتو ۶/۴۹ ، دوباره به منبع پول برای قرعه کشی بازمی گردد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا