انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

کووید۱۹ در انتاریو : بیش از ۲۱۰۰ مورد / بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه شدیدا رو به افزایش است

بیش از ۲۱۰۰ مورد کووید۱۹ در انتاریو / موارد رو به افزایش است

کووید۱۹ در انتاریو : بیش از ۲۱۰۰ مورد / بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه شدیدا رو به افزایش است

انتاریو روز جمعه ۲.۱۶۹ مورد جدید کووید۱۹ را گزارش کرد ، تقریباً مشابه آنچه در روز پنجشنبه گزارش شده است ، تعداد موارد فعال و پذیرش در بخش مراقبت های ویژه (ICU) به بالاترین سطح در چند ماه اخیر رسیده است. کووید۱۹ در انتاریو : بیش از ۲۱۰۰ مورد / بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه شدیدا رو به افزایش است

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از کانادا پرس

انتاریو ۲.۳۸۰ مورد جدید را در روز پنجشنبه گزارش کرد – بالاترین رقم در دو ماه گذشته – ۲۸۰ مورد از این موارد مربوط به روزهای گذشته می باشد.

در حال حاضر ۱۶.۵۶۳ مورد فعال آلوده به ویروس کرونا در سراسر انتاریو وجود دارد ، در حالی که یک هفته پیش تعداد آن ۱۳.۲۰۰ نفر بوده است.

این استان آخرین بار در ۴ فوریه شاهد بسیاری از موارد فعال کووید۱۹ بوده است.

در سراسر منطقه تورنتو بزرگ : تورنتو ۶۱۳ مورد ، منطقه پیل ۳۹۷ مورد ، منطقه یورک ۲۵۴ مورد و منطقه دورهام ۱۲۳ مورد جدید گزارش کرده است.

در هالتون و همیلتون نیز به ترتیب ۴۰ و ۱۲۲ مورد جدید گزارش شده است.

در حال حاضر میانگین هفت روزه شیوع موارد به ۱.۸۵۵ مورد در روز رسیده در حالی که یک هفته قبل از این تعداد ۱.۴۸۰ نفر بوده است.

هیچ یک از ۱۲ مورد مرگ و میر گزارش شده در روز جمعه مربوط به ساکنان سیستم مراقبت های طولانی مدت نبوده است.

از مارس ۲۰۲۰ تاکنون ۷.۲۹۲ مورد مرگ به علت کووید۱۹ در انتاریو رخ داده است.

آزمایشگاه های استانی در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳.۴۳۶ آزمایش را پردازش کردند ، در حالی که در دوره قبل میزان آن ۶۰.۰۰۰ آزمایش بود.

تقریبا ۱۰ درصد موارد شناخته شده فعال در استان مربوط به دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در مدارس دولتی انتاریو می باشد.

بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت ، تعداد بستری شده ها در بیمارستان ها به ۹۱۳ نفر رسیده که ۳۵۹ نفر از آنها تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و ۲۱۵ نفر نیز با کمک دستگاه ونتیلاتور تنفس میکنند. کووید۱۹ در انتاریو : بیش از ۲۱۰۰ مورد / بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه شدیدا رو به افزایش است

کووید19 در انتاریو : بیش از 2100 مورد / بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه شدیدا رو به افزایش است
کووید۱۹ در انتاریو : بیش از ۲۱۰۰ مورد / بخش مراقبت های ویژه شدیدا رو به افزایش

اما داده های واحدهای محلی بهداشت عمومی و شبکه های بیمارستانی انتاریو تا صبح جمعه تعداد ۹۶۷ نفر مبتلا به کووید۱۹ را در بیمارستان ها نشان میدهند.

همچنین ، داده های خدمات مراقبت های ویژه انتاریو به دست آمده میگوید ۴۰۱ نفر در بیمارستان های انتاریو به دلیل کووید۱۹ روز پنجشنبه تحت مراقبت های ویژه بودند که با ۳۸ پذیرش جدید در ۲۴ ساعت گذشته، بالاترین تعداد پذیرش روزانه از اوایل ژانویه می باشد.

دکتر مایکل وارنر (Dr. Michael Warner) ، مدیر پزشکی مراقبت های ویژه بیمارستان مایکل گارون (Michael Garron Hospital) گفت که ۱۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش مراقبت های ویژه تورنتو به منظور کاستن از بار در تورنتو به بیمارستان کینگستون منتقل میشوند ، جایی که این بیمارستان هیچ بیمار کرونایی ندارد. کووید۱۹ در انتاریو : بیش از ۲۱۰۰ مورد / بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه شدیدا رو به افزایش است

جدول علمی کووید۱۹ انتاریو می گوید انواع ویروس ۵۵ درصد از کل موارد جدید را در استان تشکیل می دهد و میزان تولید مثل برای هر دو مورد مختلف و گونه های قدیمی تر کرونا هر دو بالاتر از عدد ۱ است ، به این معنی که همه گیری در حال رشد در هر دو جبهه می باشد.

روز جمعه ۴۹ نوع جدید از ویروس کشف شد ، که تعداد کل تعیین شده توسط توالی را به بیش از ۱۶۰۰ مورد تایید کرد.

بهداشت عمومی انتاریو گفت که ۱۶.۶۸۰ مورد دیگر از اواخر ژانویه مربوط به یک نوع دیگر مثبت ارزیابی شده می باشد.

در همین حال ، روز پنجشنبه ۸۳.۰۰۰ دوز دیگر واکسن کووید۱۹ تزریق شد که در مجموع به ۱.۸۳۸.۵۹۲ مورد تزریق از دسامبر سال ۲۰۲۰ رسیده است.

اکنون بیش از ۳۰۶.۰۰۰ نفر دو دوز کامل از واکسن را دریافت کرده اند.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا