ایرانجدیدترین اخبار

کسری نوری ، درویش گنابادی به زندان عادل آباد شیراز منتقل شد

دستکم ۳۴ زندانی سیاسی در زندان‌های اوین، فشافویه، و عادل‌آباد شیراز با آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی بمدت سه روز دست به اعتصاب غذا زده‌اند

کسری نوری ، درویش گنابادی به زندان عادل آباد شیراز منتقل شد

کسری نوری ،‌ درویش گنابادی زندانی ، درپی اعتصاب غذا از اوین به زندان عادل‌آباد شیراز منتقل شد. کسرینوری ، درویش گنابادی به زندان عادل آباد شیراز منتقل شد

کسری نوری ، درویش گنابادی به زندان عادل آباد شیراز منتقل شد
کسرینوری ، درویش گنابادی به زندان عادل آباد شیراز منتقل شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از صدای آمریکا

یکی از دراویش گنابادی که از وضعیت نوری مطلع است، با بیان این خبر گفت که کسری نوری بهمن ماه سال گذشته زندانی شد و پس از انتقال به بند ۸ زندان اوین با هماهنگ کردن ۲۸ نفر از زندانیان سیاسی در آن زندان، همزمان با آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی ‌اعتصاب غذای سه روزه‌ای را در حمایت از مردم ایران راه اندازی کرد ؛ همین موضوع دلیل انتقال مجدد وی به زندان عادل‌آباد شیراز شد.

این منبع مطلع،‌ که خواست نامش فاش نشود گفت، کسری نوری معتقد است باید به اتفاقاتی که در جامعه در حال رخ دادن است و برای همدردی با خانواده‌های بهنام محجوبی،‌ نوید افکاری و … واکنشی صورت بگیرد و به همین دلیل این اعتصاب غذا را با انتشار بیانیه‌ای راه‌اندازی کرده است.

وی تصریح کرد : مسئولان زندان اوین پیش از آغاز این اعتصاب غذا، وی را تهدید کرده بودند که نباید این بیانیه را منتشر و اعتصاب ‌غذا را راه‌اندازی کند. به گفته این منبع آگاه در نهایت هم نهادهای امنیتی همزمان با روز امضا و انتشار این بیانیه نوروزی وی را در آستانه عید نوروز به یکباره و به شکلی غیر قانونی مجددا به زندان عادل‌آباد شیراز منتقل کردند.

دستکم ۳۴ زندانی سیاسی در زندان‌های اوین، فشافویه، و عادل‌آباد شیراز با آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی، با انتشار نامه‌ای خطاب به مردم ایران اعلام کردند که به یاد و احترام رنج بی‌شمار گرسنگان وطن به مدت سه روز دست به اعتصاب غذا زده‌اند.

نوید افکاری  بهنام محجوبی  نوید افکاری  بهنام محجوبی  نوید افکاری

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا