جدیدترین اخبارجهان

مجله تایم با انتشار تصویری از سه زن، زنان ایران را قهرمانان سال معرفی کرد

مجله تایم زلنسکی را به عنوان قهرمان سال ایران معرفی کرد 

مجله تایم با انتشار تصویری از سه زن، زنان ایران را قهرمانان سال و زلنسکی را قهرمان سال معرفی کرد

مجله تایم با انتشار تصویر سه زن با موهای بی حجاب که دست هایشان را از پشت با هم گره کرده‌اند، زنان ایرانی را قهرمانان سال ۲۰۲۲ معرفی کرد.

این مجله با انتشار گزارشی در رابطه با مبارزات زنان و دختران دانش آموز ایرانی آنها را به دلیل دفاع از حقوق و آزادی بیان‌شان ستود و در این رابطه نوشت: آنچه امروز در ایران روی می‌دهد با گذشته فرق دارد چراکه امروز درخواست ‌تمام کسانی که خواستار تغییر هستند در فریادهای «زن، زندگی، آزادی» تجلی و به نمایش درآمده است.

مجله تایم همچنین ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را به عنوان شخصیت سال ۲۰۲۲ معرفی کرد.

تایم یک مجله خبری هفته‌نامه و روزنامه آنلاین آمریکایی است که در نیویورک مستقر است و منتشر می‌شود.

مجله‌تایم به بررسی رویدادها در زمینه‌های سیاست، اقتصاد، هنر، مذهب، علم، ورزش، تجارت و علوم اجتماعی می‌پردازد.

تایم در بسیاری از کشورهای جهان چاپ می‌شود. ویرایش کانادایی آن به نام Time Canada چاپ تورنتو بود که از دسامبر ۲۰۰۸ متوقف شد.

نسخه آسیایی آن با نام Time Asia در هنگ کنگ چاپ می‌شود. ویرایش دیگری از این مجله، ویژه کشورهای جنوب اقیانوس آرام بوده و رویدادهای مرتبط با استرالیا، نیوزیلند و جزایر اقیانوس آرام را پوشش می‌دهد. این ویرایش در سیدنی انجام می‌شود.

این مجله، علاوه بر پرداختن به رویدادهای غرب، رویدادهای خاورمیانه، آفریقا و از ۲۰۰۳ (میلادی) آمریکای لاتین را نیز پوشش می‌دهد.

در سالهای اخیر مجله تایم اقدام به جمع‌آوری فهرست ۱۰۰ شخصیت برجسته هر سال میلادی می‌نماید. این ایده درواقع از از انتشار ۱۰۰ چهره برجسته قرن بیستم شروع شد که در آن آلبرت اینشتین به‌عنوان شخصیت برگزیده قرن انتخاب شد.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا