انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

با طرح بیمه MyPace به همان اندازه ای که رانندگی میکنید بیمه اتومبیل تان را پرداخت میکنید

بسیاری از رانندگان انتاریو پرداخت بیمه اتومبیل براساس میزان بهره وری از خودرو را انتخاب میکنند

با طرح بیمه MyPace به همان اندازه ای که رانندگی میکنید بیمه اتومبیل تان را پرداخت میکنید

بسیاری از رانندگان در انتاریو از هزینه های گزاف بیمه خودرو خسته شده اند، به خصوص که در طول شیوع کرونا افراد کمتر رانندگی میکنند.

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

شرکت بیمه CAA یک بیمه نامه نسبتاً جدید به نام MyPace دارد که براساس میزان بهره وری از خودرو (pay-as-you-drive insurance) هزینه پرداخت بیمه محاسبه میشود و گفته شده است تعداد افرادی که این بیمه نامه را خریداری کرده اند در ده ماه گذشته، ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

متیو توراک (Matthew Turack) مدیر شرکت CAA گفت، ما اولین و تنها طراح پرداخت بیمه اتومبیل براساس میزان بهره وری از خودرو در انتاریو می باشیم و افتخار می کنیم که به این شیوه در بازار بیمه پیشگام هستیم.

توراک گفت اگر ماشین دارید اما زیاد رانندگی نمی کنید، می توانید تا ۵۰ درصد در هزینه های بیمه صرفه جویی کنید.

با طرح بیمه MyPace به همان اندازه ای که رانندگی میکنید بیمه اتومبیل تان را پرداخت میکنید
با طرح بیمه MyPace به همان اندازه ای رانندگی میکنید بیمه اتومبیل تان را پرداخت میکنید

برای استفاده از طرح MyPace باید یک ردیاب روی خودروی تان نصب کنید تا میزان رانندگی شما را ردیابی کند. هزینه این خدمات براساس مسافت پیموده شده در یک سال است.

به عنوان مثال، اگر دو راننده با سوابق رانندگی مشابه و دارای یک مدل اتومبیل باشند، یکی ۵۰۰۰ کیلومتر در سال رانندگی کند و دیگری ۳۰.۰۰۰ کیلومتر، هر دو به طور کلی، حق بیمه یکسانی را پرداخت می کنند.

اما با داشتن بیمه «پِی از یو درایو» (pay-as-you-drive) براساس میزان بهره وری از خودرو، حق بیمه شخصی که کمتر رانندگی کرده به نصف کاهش می یابد.

این طرح بیمه خودکار براساس میزان بهره وری از اتومبیل است. بنابراین شما فقط هزینه آن میزانی که از خودرو استفاده کرده اید را پرداخت میکنید و هرگز بیشتر از بیمه نامه استاندارد خود هزینه نمیکنید.

بعضی از دیگر شرکت های بیمه نیز از ردیاب ها برای کنترل رانندگی افراد استفاده می کنند و می گویند که اگر راننده خوبی باشید می توانید حق بیمه خود را کاهش دهید.

آن ماری توماس (Anne Marie Thomas) از سایت «اینشورنس هات لاین» (Insurancehotline.com) گفت، کنترل رانندگی افراد شامل ساعتی از روز که رانندگی میکنند، سرعت رانندگی و شدت ترمزهایی که میکنند، می باشد

توماس گفت براساس آخرین تغییرات در قوانین، برخی از شرکت های بیمه اگر احساس کنند شما راننده بدی هستید می توانند نرخ بیمه خود را افزایش دهند.

توماس گفت اگر از آن دسته رانندگانی هستید که بیش از سرعت مجاز می رانید و یا در هنگام رانندگی اتومبیل تان در حال پرواز و روی دو چرخ حرکت میکند ، بهتر است این ردیاب را نصب نکنید.

با این حال، بیمه CAA تأکید کرد که این شرکت فقط میزان مسافتی که پیموده اید را در نظر میگیرد و کاری با عادت های رانندگی شما ندارد.

توراک گفت، بیمه MyPace هزینه پرداخت بیمه اتومبیل شما را پس از ۱۰۰۰ کیلومتر محاسبه می کند؛ ما به رفتار رانندگی شما کاری نداریم، همچنین به چگونگی رانندگی تان توجه نمی کنیم.

بنابراین ، برنامه بیمه MyPace برای هر کسی که سالانه کمتر از ۹۰۰۰ کیلومتر رانندگی می کند بهترین گزینه است. به همین دلیل اگر بازنشسته هستید، اگر کمتر رانندگی میکنید، بیمه پرداخت براساس میزان بهره وری از خودرو می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

حق بیمه اتومبیل    رانندگی در انتاریو  حق بیمه اتومبیل   رانندگی در انتاریو    حق بیمه اتومبیل

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا