ایرانجدیدترین اخبار

گروه هکری بکدور مشخصات و تصاویر تیم بازداشت مهسا امینی را افشا کرد

یک گروه هکری هویت ماموران بازداشت کننده مهسا امینی را افشا کرده است

گروه هکری بکدور مشخصات و تصاویر تیم بازداشت مهسا امینی را افشا کرد

بنا به گزارش خبرگزاری ایران اینترنشنال گروه هکری بکدور (۳ackd0or)) اطلاعات و مشخصات فرمانده تیم بازداشت کننده مهسا امینی و یکی از مأموران مرد و دو مأمور زن عضو این تیم را افشا کرده است.

بر اساس این گزارش سروان عنایت اله رفیعی متولد سال ۱۳۴۹ (۵۲ ساله) و متولد خدابنده در استان زنجان فرمانده تیم نیروی انتظامی بوده که مهسا امینی را بازداشت کرده‌اند.

گروه هکری بکدور مشخصات و تصاویر تیم بازداشت مهسا امینی را افشا کرد
گروه هکری بکدور مشخصات و تصاویر تیم بازداشت مهسا امینی را افشا کرد

گروهبان یکم علی خوشناموند متولد سال ۱۳۷۴ (۲۷ ساله) نیز همان مأموری بوده که مهسا امینی را به ون گشت ارشاد منتقل کرده است. خوشناموند متولد روستای خوشناموند در کوهدشت جنوبی استان لرستان است.

پرستو صفری متولد سال ۱۳۶۵ در کرمانشاه (۳۶ ساله) مأموری است که در خیابان جلوی مهسا امینی را گرفته بود.

فاطمه قربان حسینی متولد سال ۱۳۷۴ در تهران (۲۷ ساله) دیگر مامور زن این گروه است که مهسا امینی را بازداشت کرده‌اند.

گروه هکری «عدالت علی» پیش از این نامه‌ علی امرائی دادیار شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۸ به «دکتر محسن‌پور» سرپرست این دادسرا را منتشر کرده بود که در این نامه به نقل از شاهدان عینی اعلام شده، سر مهسا امینی هنگام بازداشت با جدول برخورد کرده است.

بر اساس این نامه بازرسی نیروی انتظامی از رانندگان تاکسی و نگهبانان پارک طالقانی و کسبه سوال کرده و آنان گفته‌اند که مهسا امینی در حین انتقال به ون «مقاومت» کرده و بر «اثر کشمکش ایجاد شده، سرش به جدول برخورد کرده» است. مهسا امینی بر اثر ضرباتی که به سرش وارد آمده بود در بازداشتگاه گشت ارشاد در خیابان وزرا کشته شد.

طبق نامه افشا شده توسط گروه هکری عدالت علی نتیجه تحقیقات حاکی از آن است که گشت ارشاد مستقر در مقابل متروی حقانی اغلب برخورد نامناسبی با افراد دارد.

گروه هکری «عدالت علی» علاوه بر این در روزهای گذشته اطلاعات افراد دخیل در پرونده مهسا امینی و ۱۰ نفر از مقامات و کارکنان دادسرای ناحیه ۸ جرایم امنیت اخلاقی از جمله حامد محسن پور قادیکلایی سرپرست این دادسرا را منتشر کرده بودند.

در همین حال این گروه نامه حامد محسن پور قادیکلایی معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۸ جرایم امنیت اخلاقی به رییس کل دادگستری استان تهران را منتشر کرد که در آن خواستار «حفاظت فیزیکی» و «ایجاد چتر امنیتی و حفاظتی» برای خود و ۹ نفر از مقامات و کارکنان این دادسرا شده است.

پیش از این تصاویری از سی‌تی‌اسکن مهسا امینی منتشر شد که نشان دهنده شکستگی جمجمه در سمت راست سر او در اثر عوارض ناشی از ضربه مستقیم به جمجمه بود.

تصاویر سی‌تی‌اسکن همچنین نشانگر وجود ترشحات و خون در ریه مهسا امینی بود. طبق نظر پزشکان جمع شدن مایعات در ریه ناشی از ورود به کما در پی ضربه سنگین به سر مهسا امینی بوده است.

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران نیز اصالت تصاویر افشا شده از سی‌تی‌اسکن مهسا امینی در ایران‌اینترنشنال را تایید کرد و نوشت که پیگیری‌های خبرنگارش از «‌مراجع ذیربط» ‌نشان می‌دهد این عکس‌ها مربوط به مهسا امینی است.

طبق گزارشی که روز ۲۹ شهریور به نقل از یک منبع مطلع قضایی جمهوری اسلامی منتشر شده بود یکی از دوربین‌های مشرف به محل بازداشت مهسا امینی که ضرب و جرح او را در نزدیکی ایستگاه مترو ضبط کرده، با دستور دادستان تهران از جا کنده شده و در اختیار قوه قضاییه قرار گرفته است.

فاطمه قربان حسینی   عنایت اله رفیعی  علی خوشناموند  عنایت اله رفیعی  پرستو صفری   علی خوشناموند  پرستو صفری  فاطمه قربان حسینی

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا