جدیدترین اخبارجهان

نظرسنجی نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آلمانی‌ها با وجود قیمت بالای انرژی از اوکراین حمایت می‌کنند

۷۰ درصد از آلمانی ها با وجود هزینه های بالای انرژی خواهان ادامه حمایت آلمان از اوکراین در جنگ علیه روسیه هستند

نظرسنجی نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آلمانی‌ها با وجود قیمت بالای انرژی از اوکراین حمایت می‌کنند

بر اساس نظرسنجی منتشر شده در روز جمعه، اکثریت غالب آلمانی‌ها می‌خواهند به حمایت از اوکراین در جنگ علیه روسیه ادامه دهند، حتی اگر این حمایت به معنای پرداخت هزینه بیشتر برای انرژی باشد.

حدود ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی انجام شده توسط تلویزیون زد-‌دی-‌اف (ZDF) در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۴ جولای با حمایت آلمان از اوکراین موافق بودند، اگرچه تعداد افرادی که خواهان حمایت نظامی قوی‌تر بودند از ۴۴ درصد در اوایل جولای به ۳۵ درصد کاهش یافته بود.

در این نظرسنجی ۲۲ درصد که خواهان بازگشت به قیمت انرژی پایین تر بودند گفتند که نمی‌خواهند آلمان از اوکراین حمایت کند.

بیش از دو سوم از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند، اقدامات حمایت مالی با هدف کمک به آلمانی‌ها برای تحمل هزینه‌های بالاتر به دلیل جنگ، از جمله بلیط‌های حمل‌ونقل عمومی ارزان‌تر و بنزین ارزان‌تر، به اندازه کافی قوی و موثر نیست. فقط ۲۰ درصد از شرکت کنندگان این اقدامات را رضایت بخش می دانستند.

در این نظرسنجی از ۱،۱۶۷ رای دهنده که به طور تصادفی انتخاب شده بودند به صورت تلفنی نظرسنجی شد.

نظرسنجی نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آلمانی‌ها با وجود قیمت بالای انرژی از اوکراین حمایت می‌کنند
نظر سنجی نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آلمانی‌ها با وجود قیمت بالای انرژی از اوکراین حمایت می‌کنند

بر اساس نظر سنجی منتشر شده در روز جمعه، اکثریت غالب آلمانی‌ها می‌خواهند به حمایت از اوکراین در جنگ علیه روسیه ادامه دهند، حتی اگر این حمایت به معنای پرداخت هزینه بیشتر برای انرژی باشد. بیش از دو سوم از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند، اقدامات حمایت مالی با هدف کمک به آلمانی‌ها برای تحمل هزینه‌های بالاتر به دلیل جنگ، از جمله بلیط‌های حمل‌ونقل عمومی ارزان‌تر و بنزین ارزان‌تر، به اندازه کافی قوی و موثر نیست. فقط ۲۰ درصد از شرکت کنندگان این اقدامات را رضایت بخش می دانستند.  هزینه انرژی در آلمان  هزینه انرژی در آلمان

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا