ایرانجدیدترین اخبار

در حادثه ای تلخ یک مادر رامهرمزی سه فرزند خود را کشت و سپس خود را حلق آویز کرد

زنی در رامهرمز سه فرزند خردسالش را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد

یک مادر رامهرمزی سه فرزند خود را در حادثه ای تلخ کشت و سپس خود را حلق آویز کرد

فرماندار رامهرمز گفت زنی ۲۷ ساله در روستای بسیطین از توابع بخش مرکزی شهرستان رامهرمز سه فرزند خود را کشت و سپس خودکشی کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، هرمز بهاروند با اعلام این خبر افزود این حادثه در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عوامل انتظامی شهرستان اطلاع داده شد که با حضور در محل بررسی های قانونی را در دستور کار قرار دادند.

بهاروند در ادامه گفت گزارشهای اولیه عوامل انتظامی حاکی است که این زن به نام «زهرا.ع» از اختلالات عصبی رنج می برده و درگیر اختلافات خانوادگی بوده است. این زن در زمانی که همسرش در محل کار بوده سه فرزند خود را به قتل رسانده و سپس خود را نیز حلق آویز کرده است.

فرماندار رامهرمز گفت فرزندان به قتل رسیده دو پسر ۱۰ و ۶ ساله و یک دختر ۳ ساله بودند و بررسی اجساد نشان می دهدکه بر اثر ضربات چاقو و همینطور خفگی به قتل رسیده اند.

فرماندار رامهرمز با بیان اینکه حادثه توسط مادر همسر این زن به پلیس گزارش شده است تاکید کرد که بررسی های قضائی و انتظامی این حادثه همچنان ادامه دارد.

روستای بسیطین از توابع بخش مرکزی در ۱۷ کیلومتری جنوب غربی شهرستان رامهرمز در استان خوزستان قرار دارد.

یک مادر رامهرمزی سه فرزند خود را در حادثه ای تلخ کشت و سپس خود را حلق آویز کرد
یک مادر رامهرمزی سه فرزند خود را در حادثه ای تلخ کشت و سپس خود را حلق آویز کرد

در حادثه ای مشابه مادری در پیرانشهر دو فرزند خودرا به قتل رساند و سپس اقدام به خودکشی کرد

براساس این گزارش مادر پیرانشهری در تاریخ ۵ فروردین امسال دو کودک ۶ ساله و ۷ ماهه خود را به قتل رسانده و اقدام به خودکشی کرده است.

دکتر پیمان حسن پور، رئیس پزشکی قانونی شهرستان پیرانشهر در خصوص این حادثه به خبرنگار گفت که طبق بررسی های اولیه مشخص شد که زن جوانی دو کودک ۶ ساله و ۷ ماهه خود را با انداختن پتو و رختخواب بر روی آنها خفه کرده و به قتل رسانده است.

دکتر حسن پور گفت مادر جوان پس از اقدام به قتل دو فرزندش، قصد خودکشی داشته اما جان سالم به در برده و اکنون تحت نظر است.

رئیس پزشکی قانونی شهرستان پیرانشهر در استان آذربایجان غربی با اشاره به علت این اقدام افزود که ظاهرا این زن دارای اختلالات روانی بوده و سابقه افسردگی داشته است.

حسن پور با بیان اینکه جزییات بیشتر در این خصوص در دست بررسی است، گفت اجساد کودکان مقتول پس از کالبدشکافی و سیر مراحل قانونی دفن خواهند شد.

قتل کودک توسط مادر قتل کودکان توسط والدین  مادر پیرانشهری  قتل کودک توسط مادر  قتل کودکان توسط والدین مادر پیرانشهری  قتل کودک توسط مادر  قتل کودکان توسط والدین مادر پیرانشهری

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا