آلبرتاانتاریوبریتیش کلمبیاپرنس ادوارد آیلندجدیدترین اخباردولت فدرالسسکچوانقلمروهای شمال غربکاناداکِبِکمنیتوبانوناووتنووااسکوشیانیوبرانزویکنیوفاندلند و لابرادوریوکان

کانادا به شهروندان توصیه کرد به دلیل «تهدیدهای روسیه» از سفر به اوکراین خودداری کنند

کانادا روز سه شنبه به شهروندان خود توصیه کرد از هر گونه سفر به اوکراین خودداری کنند

کانادا به شهروندان توصیه کرد به دلیل «تهدیدهای روسیه» از سفر به اوکراین خودداری کنند

طبق توصیه مسافرتی که روز سه شنبه منتشر شد کانادا با استناد به «تهدیدهای مداوم روسیه و ریسک درگیریهای مسلحانه» به شهروندان خود توصیه کرد که از هر گونه سفر به اوکراین خودداری کنند.

توصیه مسافرتی کانادا_اضافه می کند که «اگر در اوکراین هستید باید در حالی که هنوز وسایل تجاری فراهم هستند این کشور را ترک کنید.»

کانادا به شهروندان توصیه کرد به دلیل «تهدیدهای روسیه» از سفر به اوکراین خودداری کنند
کانادا به شهروندان توصیه کرد از سفر به اوکراین خودداری کنند

روسیه بیش از ۱۰۰،۰۰۰ نیروی نظامی در نزدیکی مرزهای اوکراین مستقر کرده است.

مسکو قصد حمله به کشور همسایه خود را انکار می کند اما می گوید امکان دارد اگر مطالبات این کشور شامل ممنوعیت دائمی پیوستن اوکراین به ناتو برآورده نشود دست به اقدام نظامی بزند که جزییات این اقدام را مشخص نکرده است. ایالات متحده آمریکا و متحدان آن شامل کانادا می گویند هر گونه تهاجم باعث برقراری تحریم های سنگین تر خواهد شد.

کانادا که دارای سومین جمعیت بزرگ اوکراینی تبارها پس از اوکراین و روسیه است روز یکشنبه اعلام کرد که کارکنان غیرضروری کانادایی و باقیمانده بستگان آنها را موقتا از سفارت خود در کی‌یف خارج می کند.

کانادا علاوه بر این متعهد شده است که تجهیزات نظامی غیر مرگبار برای اوکراین فراهم کند و به جمع آوری اطلاعات نظامی و سیاسی و مقابله با حملات سایبری کمک کند. مسکو قصد حمله به کشور همسایه خود را انکار می کند اما می گوید امکان دارد اگر مطالبات این کشور شامل ممنوعیت دائمی پیوستن اوکراین به ناتو برآورده نشود دست به اقدام نظامی بزند که جزییات این اقدام را مشخص نکرده است. ایالات متحده آمریکا و متحدان آن شامل کانادامی گویند هر گونه تهاجم باعث برقراری تحریم های سنگین تر خواهد شد.  درگیریهای مسلحانه    درگیریهای مسلحانه  درگیریهای مسلحانه

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا