جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

الزامات تست موکلولی کووید-۱۹ برای سفرهای کوتاه به ایالات متحده آمریکا از ۳۰ نوامبر لغو می شود

کانادا الزامات تست مولکولی کووید-۱۹ برای سفرهای کوتاه به ایالات متحده آمریکا را حذف کرد

تست کووید-۱۹ برای سفرهای کوتاه به ایالات متحده آمریکا از ۳۰ نوامبر لغو می شود

از تاریخ ۳۰ نوامبر ارائه گواهی های تست مولکولی منفی مانند تست PCR برای شهروندان کانادایی کاملاً واکسینه و افراد دارای اقامت دائم در هنگام بازگشت به خانه از سفرهای کوتاه به ایالات متحده آمریکا الزامی نخواهد بود. تست کووید-۱۹ برای سفرهای کوتاه به ایالات متحده آمریکا از ۳۰ نوامبر لغو می شود

دولت فدرال اعلام کرد که الزامات تست مولکولی را برای مسافران کاملاً واکسینه در مقابل کووید-۱۹ که ظرف کمتر از ۷۲ ساعت به کانادا باز می گردند حذف می کند. با این حال الزامات تست مولکولی همچنان برای سفرهای طولانی تر از ۷۲ ساعت به خارج از کشور برقرار باقی خواهند ماند.

دولت فدرال همچنین اعلام کرد که مسافرانی که واکسن های کووید-۱۹ سینوفارم، سینووک و کووکسین دریافت کرده اند تا پایان این ماه برای اهداف مسافرتی کاملاً واکسینه محسوب می شوند.

طبق مقررات مرزی قبلی الزامی بود که تمامی مسافران ورودی به کانادا صرف‌نظر از وضعیت واکسیناسیون گواهی نتیجه منفی تست مولکولی کووید-۱۹ که ظرف کمتر از ۷۲ ساعت پیش از عبور از مرز زمینی یا برخاستن هواپیما انجام شده است را ارائه کنند.

مسافران برای مسافرت های کوتاه تر از ۷۲ ساعت تحت قانون فعلی مجاز بوده اند که تست کووید-۱۹ را در کانادا و قبل از آغاز سفر انجام دهند و سپس هنگام بازگشت به کشور نتیجه تست را به مسئولان کانادایی ارائه کنند.

قوانین فعلی تا ۳۰ نوامبر برقرار خواهد ماند.

تست کووید-19 برای سفرهای کوتاه به ایالات متحده آمریکا از 30 نوامبر لغو می شود
تست کووید-۱۹ برای سفرهای کوتاه به ایالات متحده آمریکا از ۳۰ نوامبر لغو می شود

تست های مولکولی ممکن است مبلغی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار هزینه داشته باشند. تست های آنتی ژن که معمولاً مبلغی بین ۴۰ تا ۶۰ دلار هزینه دارند برای ورود به کانادا پذیرفته نمی شوند.

دولت فدرال برای لغو الزامات تست PCR هنگام ورود به کشور پس از سفرهای کوتاه از طرف سیاستمداران و شرکت های گردشگری هر دو طرف مرز کانادا و ایالات متحده که استدلال می کنند این تست های گران قیمت بازدارنده سفر بین دو کشور می‌باشد به شدت تحت فشار قرار داشته است.

منتقدان نیز خواستار برچیده شدن کامل تست ها برای مسافران کاملاً واکسینه بوده اند اما انتظار می رود که کانادا رویکرد تدریجی تری نسبت به کاهش برخی از مقررات مرتبط با پاندمی در مرزها داشته باشد.

دولت فدرال در اکتبر توصیه سراسری به کانادایی ها برای اجتناب از سفرهای غیرضروری به خارج از کشور را لغو کرد اما همچنان توصیه می کند از سفر با کشتی های کروز اجتناب شود.

کانادا مرزهای خود را برای مسافران سفرهای بین المللی غیر ضروری که هر دو دوز واکسن مورد تائید سازمان بهداشت کانادا را تزریق کرده بودند از اکتبر بازگشایی کرد و شهروندان امریکایی کاملاً واکسینه از آگوست مجاز بوده اند که از مرز زمینی وارد کانادا شوند.

دولت ایالات متحده مرزهای زمینی خود را از ۸ نوامبر برای مسافران کانادایی در سفرهای غیرضروری بازگشایی کرد در حالی که سفرهای هوایی به ایالات متحده طبق شرایط خاصی همواره مجاز بوده است.

سفر به آمریکا  بازگشت به خانه  سفر به کانادا  بازگشت به خانه  سفر به آمریکا  بازگشت به خانه  سفر به کانادا  سفر به آمریکا بازگشت به خانه سفر به کانادا     سفر به آمریکا  سفر به کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا