جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

تعداد فوتی های کووید۱۹ در کانادا از مرز ۲۰ هزار نفر فراتر رفت

چهار شرکت هواپیمایی پروازهای خود را به مکزیک و کارائیب تا ۳۰ آوریل متوقف کردند

تعداد فوتی های کووید۱۹ در کانادا از مرز ۲۰ هزار نفر فراتر رفت

کانادا در حال حاضر بیش از ۲۰.۰۰۰ مرگ و میر ناشی از کووید۱۹ را ثبت کرده و این یک نقطه عطف دشوار دیگر در مبارزه این کشور با ویروس کرونا است.

 

به گزارش تهرانتو نیوز به نقل از سی تی وی ؛

زمانی که کبک ۳۱ فوت دیگر را در روز یکشنبه گزارش داد، تعداد کشته ها از ۲۰.۰۰۰ نفر نیز فراتر رفت و در کل کشور به ۲۰،۰۱۶ نفر رسید.

در سراسر کانادا، در حال حاضر بیش از ۵۲.۰۰۰ کیس فعال کرونا وجود دارد و تقریبا ۷۰۳.۰۰۰ بیمار بهبود یافته اند.

انتاریو و کبک با نزدیک به ۱۶.۰۰۰ مرگ و میر، بیشترین آمار فوتی ها را ثبت کرده اند.

تاکنون، بیش از ۶.۱۸۰ نفر در انتاریو و بیش از ۹.۷۰۰ نفر در کبک جان خود را از دست داده اند.

اولین فوت در کانادا در ۹ مارس ۲۰۲۰ (شش هفته پس از تأیید اولین مورد مبتلا در تورنتو در ۲۷ ژانویه) گزارش شد.

با عبور از اوج پاندمی ویروس، برخی مقامات استانی در نظر دارند تا محدودیت ها را آسان تر کنند. پزشک ارشد کانادا روز شنبه در این زمینه هشدار داد.

دکتر ترزا تام ، رئیس ارشد بهداشت عمومی گفت اگرچه مبتلایان روزانه ویروس کرونا رو به کاهش هستند، اما اگر کشور قصد کنترل پاندمی را دارد، برای رفع محدودیت ها و اقدامات بهداشتی و محافظتی دیگر خیلی زود است.

تام در یک بیانیه خبری گفت: با وجود افزایش تعداد مبتلایان روزانه و تعداد بالای مبتلایان در تمام گروه های سنی، این احتمال همچنان وجود دارد که روند نزولی به سرعت معکوس شود. همچنین، برخی مناطق کشور شاهد افزایش آمارها هستند.

در حالی که برخی استانها به دنبال آسان کردن یا رفع محدودیت ها هستند، دولت فدرال روز جمعه اعلام کرد که محدودیت های سفر بیشتری به منظور مقابله با کووید۱۹ اعمال میشود.

روز یکشنبه شرکت های هواپیمایی سانگ وینگ، وستجت ، ایرکانادا و ایرترنست توافق کردند تا بمنظور تشویق مردم به اجتناب از سفرهای غیر ضروری، پروازهای خود را به مکزیک و کارائیب تا ۳۰ آوریل متوقف کنند.

علاوه بر اینها ، از روز پنجشنبه تمام پروازهای بین المللی فقط میتوانند در فرودگاه های ونکوور، تورنتو، کلگری و مونترال فرود بیایند.

طی هفته های آینده، تمام مسافران هوایی که به کانادا می آیند نیز باید سه شب در یک هتل مورد تأیید دولت اقامت داشته و با هزینه شخصی خود تست کووید۱۹ بدهند.

 

تعداد فوتی های کووید19 در کانادا از مرز 20 هزار نفر فراتر رفت
تعداد فوتی های کووید۱۹ در کانادا از مرز ۲۰ هزار نفر فراتر رفت

آخرین آمار مرگ و میر کانادا  آخرین آمار کرونا     آخرین آمار مرگ و میر کانادا    آخرین آمار کرونا  آخرین آمار مرگ و میر کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا