جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

عذرخواهی رسمی دولت و ارتش کانادا از قربانیان سوء رفتار جنسی در تاریخ ۱۳ دسامبر انجام خواهد شد

دولت و ارتش کانادا با انتشار بیانیه مشترک در تاریخ ۱۳ دسامبر رسماً از قربانیان سوء رفتار جنسی عذرخواهی می کنند

عذرخواهی رسمی دولت و ارتش کانادا از قربانیان سوء رفتار جنسی در تاریخ ۱۳ دسامبر انجام خواهد شد

آنیتا آنند (Anita Anand) وزیر دفاع و جودی توماس (Jody Thomas) معاون وزیر و ژنرال وین ایر (Wayne Eyre) رئیس ستاد دفاع روز ۱۳ دسامبر یک عذرخواهی رسمی از قربانیان سوء رفتار جنسی ارتش صادر خواهند کرد.

بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در بعد از ظهر دوشنبه اعلام می کند که عذرخواهی به طور مجازی رأس ساعت ۱ بعدازظهر به وقت شرقی انجام خواه شد و به صورت پخش زنده اینترنتی در صفحه فیسبوک نیروهای مسلح کانادا ارائه خواهد شد.

این بیانیه مطبوعاتی اعلام می کند «در راستای تلاش‌های ما برای بازیابی و بهبود روابط با آسیب دیدگان از تمامی اعضای فعلی و سابق مجموعه دفاعی که متحمل تعرض جنسی و سوء رفتار جنسی شامل آزار و تبعیض جنسی شده‌اند به طور علنی عذرخواهی خواهیم کرد.»

نیروهای مسلح کانادا (CAF) اولین بار یک سال پیش وعده داد که از قربانیان عذرخواهی می کند. در آن زمان جزئیات و مشکلات هنوز در حال برطرف شدن بودند و مشخص نبود که آیا ژنرال جاناتان ونس (Jonathan Vance) وزیردفاع در حال کناره گیری این عذرخواهی را ارائه خواهد کرد.

ژنرال ونس پس از اینکه اتهامات تخلف علیه او در اوایل ۲۰۲۱ آشکارا مطرح شد تا به حال محور تحقیقات پلیس نظامی بوده است.

درخواست برای عذرخواهی نتیجه یک موافقت‌نامه حل و فصل شکایت حقوقی سنخی سال ۲۰۱۹ برای جبران خسارت کارکنان فعلی و سابق نیروهای مسلح کانادا و وزارت دفاع ملی است که در حین انجام وظیفه متحمل سوء رفتار جنسی شده بودند.

شاکیان این پرونده به غیر از توافقی که توسط دادگاه فدرال تایید شد خواستار عذرخواهی توسط رئیس ستاد دفاع و همچنین معاون وزیر دفاع در سریع‌ترین زمان معقول با توجه به واقعیات و شرایط پاندمی کووید-۱۹ شدند.

مهلت افراد برای ثبت رسمی ادعای حقوقی به منظور دریافت مبلغ غرامت از طریق موافقت‌نامه حل و فصل پرونده در تاریخ ۲۴ نوامبر منقضی شد. در مجموع ۱۸،۸۲۹ ادعای حقوقی دریافت شد و ۵،۰۶۵ مورد برای پرداخت اولیه تایید شدند یا از قبل پرداخت شده بودند.

این بیانیه مطبوعاتی «کوتاهی جمعی» در ایجاد یک محیط کاری امن و همه‌پذیر عاری از تبعیض، آزار و تعرض جنسی را اذعان می دارد.

این بیانیه مطبوعاتی می گوید «ما آگاهیم که تلاش‌های بسیار بیشتری برای ایجاد یک تغییر فرهنگ مثبت و پایدار لازم است و ما به گوش کردن و آموختن از افرادی که متحمل این آسیب ها شدند ادامه خواهیم داد تا اطمینان پیدا کنیم که اقدامات ضروری برای ایجاد این تغییر را انجام خواهیم داد.» عذرخواهی رسمی دولت و ارتش کانادا از قربانیان سوء رفتار جنسی در تاریخ ۱۳ دسامبر انجام خواهد شد

عذرخواهی رسمی دولت و ارتش کانادا از قربانیان سوء رفتار جنسی در تاریخ 13 دسامبر انجام خواهد شد
عذرخواهی رسمی دولت و ارتش کانادا از قربانیان سوء رفتار جنسی در تاریخ ۱۳ دسامبر انجام خواهد شد

آنیتا آنند        آنیتا آنند        آنیتا آنند          آنیتا آنند

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا