انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

تالار معروف جشن و مراسم عروسی در تورنتو تحت تأثیر بیماری همه گیر کرونا برای همیشه بسته شد

20 هزار دلار پول عروس و داماد سوخت شد

تالار معروف جشن و مراسم عروسی در تورنتو تحت تأثیر بیماری همه گیر کرونا برای همیشه بسته شد

تالار معروف جشن و مراسم های عروسی در تورنتو تحت تأثیر بیماری همه گیر کرونا برای همیشه بسته شد

تهرانتو نیوز _ تورنتو / سال گذشته بسیاری از مراسم و جشن های عروسی تحت تأثیر بیماری همه گیر کرونا کنسل شدند و بسیاری از زوج ها تصمیم گرفتند جشن خود را به این امید که امسال اوضاع بهتر شود، به تعویق بیندازند.

 

اما اکنون پس از اینکه یک مکان معروف در تورنتو برای همیشه درب های خود را بسته است ، برخی از زوج ها از اینکه فهمیدند ممکن است جشن عروسی آنها طبق برنامه پیش نرود ، شوکه شده اند.

 

تالار معروف جشن و مراسم عروسی در تورنتو تحت تأثیر بیماری همه گیر کرونا برای همیشه بسته شد
تالار معروف جشن و مراسم عروسی در تورنتو برای همیشه بسته شد

تایمون رابرتز (Tymone Roberts) گفت، “ما در سال ۲۰۱۸ نامزد کردیم و تاریخ عروسی را برای ۴ جولای ۲۰۲۰ تعیین کرده بودیم. ما واقعاً تمام تلاش مان را برای پس انداز کردن، انجام دادیم و میخواستیم از این بدهی ها خلاص شویم تا بتوانیم روی خرید یک خانه تمرکز کنیم.”

رابرتز و نامزدش راجر هیگینز (Roger Higgins) قبلا مبلغ ۲۰ هزار دلار به یک تالار عروسی در تورنتو پرداخت کرده بودند.

آنها سالها پس انداز کردند تا مراسم عروسی رویایی خود را برپا کنند؛ هر یک از آنها بطور تمام وقت کار کردند و بسیاری کارهای نیمه وقت را نیز انجام دادند تا بتوانند از عهده مخارج عروسی شان برآیند.

رابرتز و هیگینز گفتند، “ما تالار پذیرایی را رزرو کردیم. کیک عروسی را سفارش دادیم ، برنامه دعوت از مهمانان را تنظیم کردیم ، همه چیز را رزرو و انجام دادیم. “

هنگامی که پاندمی همه گیر کرونا اتفاق افتاد ، مدیریت تالار گفت که امکان بازپرداخت هیچ مبلغی را ندارد ، اما عروس و داماد میتوانند مراسم ازدواج خود را برای ۳ جولای ۲۰۲۱ تنظیم و برپا کنند.

اکنون این زوج میگویند که مدیریت تالار تماس های آنها را بدون جواب گذاشته و دیگران نیز در همین وضعیت هستند.

هیگینز گفت: “ما میخواستیم با مدیر تالار عروسی تماس بگیریم تا ببینیم در مورد عقب انداختن مراسم عروسی چه باید بکنیم؛ ما چندین بار تماس گرفتیم اما هیچ کس جواب نداد.”

رابرتز گفت، “وقتی نتوانستیم با آنها صحبت کنیم، نگران شدیم.”

این زوج گفتند که پول خود را به شرکت The Forth در شماره ۶۲۹ خیابان دَنفورث پرداخت کردند.

 

سی تی وی میگوید طی یکماه گذشته با این شرکت تماس گرفته است اما تماس ها و ایمیل های آنها نیز بدون جواب مانده و درب های ورودی در حال حاضر بسته شده اند.

هیگینز و رابرتز در شبکه های اجتماعی، زوج های دیگری را نیز یافتند که برای مراسم عروسی شان ، با این شرکت قرارداد داشته و برنامه ریزی کرده بودند.

کوین و آلیسا از می سیساگا ۴۰۰۰ دلار ودیعه پرداخت کرده بودند و قرار بود در جولای گذشته ازدواج کنند ، اما تاریخ مراسم خود را به ماه مه سال جاری تغییر دادند.

آنها همچنین از محل برگزاری پاسخ میخواهند و میگویند این غیرمنصفانه است The Forth بدون اخطار و توضیحی درب های خود را بسته است.

“ما فقط میخواهیم که پول ما را پس بدهند.”

بسیاری از زوج هایی که سال گذشته عروسی خود را به تعویق انداختند هنوز مطمئن نیستند که با ادامه همه گیری ، اوضاع چگونه خواهد بود.

یک تالار عروسی که شما با آن قرار داد داشتید ممکن است تاریخ جدیدی را به شما بدهد ، اما اگر آنها در آن تاریخ فعال باشند یا خیر! و این نکته بسیار مهمی است.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا