انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

داگ فورد : بدلیل افزایش موارد محدودیت های بیشتری اعمال میشود برای عید پاک برنامه ریزی نکنید

داگ فورد گفت بدلیل افزایش موارد به زودی محدودیت های بیشتری ایجاد خواهد شد: برای عید پاک برنامه ریزی نکنید

داگ فورد گفت بدلیل افزایش موارد به زودی محدودیت های بیشتری ایجاد خواهد شد: برای عید پاک برنامه ریزی نکنید

نخست وزیر داگ فورد می گوید که کابینه وی به زودی درباره محدودیت های جدید بهداشت عمومی در مورد مقابله با افزایش تعداد موارد کووید۱۹ و بستری شدن در بیمارستان گفتگو خواهد کرد. وی روز سه شنبه به انتاریایی ها گفت : “برای عید پاک برنامه نگذارید.” داگ فورد گفت بدلیل افزایش موارد به زودی محدودیت های بیشتری ایجاد خواهد شد: برای عید پاک برنامه ریزی نکنید

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از کانادا پرس

نخست وزیر، داگ فورد بعد از ظهر روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در تورنتو گفت که برای لاک داون دوباره دریغ نخواهد کرد تا از ظرفیت بخش های مراقبت های ویژه (ICU) در بیمارستان ها محافظت کند چراکه تعداد بیماران بستری در آی.سی.یو بدلیل کووید۱۹ همچنان به سطوح قبلی در اوج موج دوم در ژانویه رسیده است.

داگ فورد روز سه شنبه گفت : “من به شدت نگران وضعیت موجود و افزایش تعداد موارد که شاهد آن هستیم می باشم. همچنین در مورد گروه سنی ، افراد جوانتر در بخش های مراقبت های ویژه بسیار نگران هستم.”

“همه گزینه ها روی میز آماده است پس مردم ، آماده باشید. من می خواهم شما برای عید پاک برنامه ای تنظیم نکنید. این چیزیست که من می توانم به شما بگویم. در صورت لزوم ، در انجام لاک داون دریغ نخواهم کرد. قبلاً این کار را کردم ، دوباره آن را انجام خواهم داد. هیچ چیز مهمتر از سلامتی ما نیست. اقتصاد ، بله ، مهم است اما سلامتی در اولویت است. بدون سلامتی مردم، اقتصادی نخواهیم داشت. “

طبق آخرین داده های خدمات مراقبت های ویژه انتاریو ، اکنون حداقل ۴۱۰ نفر مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت ویژه در سراسر استان تحت درمان هستند. طی شش روز گذشته ، بیش از ۲۰۰۰ مورد جدید کووید۱۹ در انتاریو گزارش شده است.

فورد گفت هر تصمیمی درمورد محدودیت های بیشتر با مشاوره رئیس ارشد پزشکی انتاریو ، دکتر دیوید ویلیامز گرفته خواهد شد.  محدودیت های بیشتری ایجاد خواهد شد: برای عید پاک برنامه ریزی نکنید

داگ فورد گفت بدلیل افزایش موارد به زودی محدودیت های بیشتری ایجاد خواهد شد: برای عید پاک برنامه ریزی نکنید
بدلیل برای عید پاک برنامه ریزی نکنید

فورد گفت: “درست از روی هاپ ، ما با مدیر ارشد پزشکی مشورت خواهیم کرد و بدیهی است که جدول علمی ، به همراه سایر افسران پزشکی محلی ، از آنها مشاوره خواهیم گرفت و سپس کابینه تصمیم خواهد گرفت.”

اظهارات نخست وزیر داگ فورد کمتر از ۲۴ ساعت پس از انتشار گزارش جدول مشاوره علمی انتاریو صورت گرفت؛ گزارش جدیدی که نشان میدهد تعداد افرادی که بدلیل کووید۱۹ در انتاریو بستری شده اند ۲۱ درصد بیشتر از دسامبر است.

این گزارش همچنین نشان داد که انواع ویروس در حال حاضر حدود ۶۷ درصد از کل موارد جدید کووید۱۹ را تشکیل می دهند و احتمالاً این موارد باعث افزایش بستری شدن افراد جوانتر می شود.

براساس این گزارش ، از هفته گذشته ، افراد ۵۹ ساله و جوانتر ۴۶ درصد از کل موارد (۱۵۷ نفر) پذیرش جدید در بخش های مراقبت های ویژه را تشکیل داده اند. این گزارش همچنین نشان داد که این موارد با افزایش بیشتر بستری شدن در بخش آی.سی.یو بیمارستان و خطر مرگ مواجه هستند.

افزایش پرونده ها در حالیست که دولت فورد به کاهش محدودیت ها در این استان ادامه داده است.

این استان طی چند هفته گذشته چارچوب بازگشایی خود را برای افزایش ظرفیت داخلی سالن های غذاخوری در مناطق نارنجی و قرمز اصلاح نمود و سرو غذا در پاسیو را در مناطق خاکستری یا لاک داون، از چارچوب طبقه بندی شده ، خارج و بازگشایی کرد.

استان انتاریو همچنین به خدمات مراقبت شخصی از جمله سالن های آرایش مو و ناخن اجازه داد تا از ۱۲ آوریل در مناطقی در منطقه خاکستری مجدداً بازگشایی شوند.

داگ فورد در پاسخ به این سئوال که چرا با افزایش تعداد پرونده ها تصمیم گرفت این ماه محدودیت ها را کاهش دهد گفت، که این تغییرات در چارچوب با مشورت دکتر ویلیامز و مقامات محلی بهداشت عمومی در مناطق آسیب دیده انجام شده است.

نخست وزیر داگ فورد روز سه شنبه گفت، هر تصمیمی که گرفته ام از طریق مشاوره از طریق رئیس ارشد پزشکی بوده است. “ما به کمتر از ۱۰۰۰ مورد رسیدیم ، همه چیز کمی خوب به نظر می رسید … اما من تا زمانی که نتوانیم از ظرفیت بخش های مراقبت های ویژه در بیمارستان ها محافظت کنیم از هیچ کاری دریغ نخواهم کرد و احتمالا لاک داون اعلام می کنم.”

 

اخبار تورنتو    اخبار کانادا   اخبار تورنتو  اخبار کانادا  اخبار تورنتو  اخبار کانادا   اخبار تورنتو  اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا