جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

هنگ‌کنگ و لیتوانی برای صرافی بایننس هشدار صادر کردند

هشدار به بایننس از سوی هنگ‌کنگ و لیتوانی

هنگ‌کنگ و لیتوانی برای صرافی بایننس هشدار صادر کردند

کمیسیون اوراق بهادار و قراردادهای آتی هنگ‌کنگ گفت که هیچ‌یک از شرکت‌های مجموعه بایننس‌ گروپ (Binance Group) برای اجرای فعالیت‌های تحت نظارت قانونی در این کشور ثبت رسمی ندارد. هنگ‌کنگ و لیتوانی برای صرافی بایننس هشدار صادر کردند

هنگ‌کنگ و لیتوانی برای صرافی بایننس هشدار صادر کردند
هنگ‌ کنگ و لیتوانی برای صرافی بایننس هشدار صادر کردند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

هنگ‌ کنگ و لیتوانی ازجمله جدیدترین کشورهایی هستند که در مورد فعالیت‌های صرافی کریپتو بایننس به این پلتفرم هشدار می‌دهند.

سازمان تنظیم مقررات بازارهای هنگ‌کنگ گفت بایننس برای انجام فعالیت در قلمرو قضایی این کشور ثبت رسمی ندارد و در همین راستا بانک مرکزی لیتوانی نیز گفت که به این شرکت در مورد «خدمات سرمایه‌گذاری بدون مجوز» هشدار داده است.

  • کیسیون اوراق بهادار و قراردادهای آتی هنگ‌ کنگ (SFC) روز جمعه گفت که هیچ نهادی در مجموعه شرکت‌های بایننس‌ گروپ برای انجام فعالیت‌های تحت نظارت قانونی در هنگ‌کنگ ثبت رسمی نشده است.

  • کمیسیون اوراق بهادار و قراردادهای آتی هنگ‌ کنگ نسبت به امکان ارائه توکن‌های سهام بایننس به سرمایه‌گذاران هنگ‌کنگ ابزار نگرانی کرد.

  • این سازمان نظارتی گفت «هنگامی‌که توکن‌های سهام «اوراق بهادار» باشند در این صورت بازاریابی و/یا توزیع چنین توکن‌هایی{خواه در هنگ‌ کنگ یا با هدف ارائه به سرمایه‌گذاران هنگ‌کنگ} مصداق «فعالیت تحت قوانین نظارتی» است و مستلزم کسب مجوز از کمیسیون اوراق بهادار و قراردادهای آتی هنگ‌ کنگ است مگر اینکه یک استثناء قابل‌اعمال در مورد آن صدق کند.»

  • اوایل امروز بایننس اعلام کرد که خدمات توکن سهام خود را ادامه نخواهد کرد و بلافاصله فروش این توکن ها را پایان می‌دهد و پشتیبانی از توکن‌هایی که از قبل خریداری‌شده‌اند را نیز در اکتبر متوقف خواهد کرد.

  • بانک مرکزی لیتوانی نیز هشداری درباره «خدمات سرمایه‌گذاری بدون مجوز» بایننس صادر کرد.

  • اعلامیه‌های کمیسیون اوراق بهادار و قراردادهای آتی هنگ‌کنگ و بانک مرکزی لیتوانی در حالی صادر می‌شود که قبلاً مجموعه‌ای متوالی از هشدارهای مشابه از طرف سازمان‌های نظارتی دیگر کشورها ازجمله انگلستان، ژاپن و استان انتاریو در کانادا صادر شده است.

  • در پی حکم نهاد مرجع اقدامات مالی انگلستان چندین بانک بزرگ در بریتانیا شامل بارکلیز (Barclays) و سانتاندر (Santander) دسترسی مشتریان به استفاده از کارت‌های بانکی در پلتفرم بایننس را مسدود کردند.

آخرین اخبار بایننس   صرافی کریپتو بایننس    آخرین اخبار بایننس     صرافی کریپتو بایننس    آخرین اخبار بایننس

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا