آلبرتاانتاریوبریتیش کلمبیاپرنس ادوارد آیلندجدیدترین اخبارسسکچوانقلمروهای شمال غربکاناداکِبِکمنیتوبانوناووتنووااسکوشیانیوبرانزویکنیوفاندلند و لابرادوریوکان

آیکیا کانادا نفوذ اطلاعاتی شامل افشای اطلاعات شخصی تقریباً ۹۵،۰۰۰ مشتری را تأیید کرد

در پی یک نفوذ اطلاعاتی به نمایندگی آیکیا در کانادا اطلاعات شخصی ۹۵،۰۰۰ مشتری افشا شد

آیکیا کانادا نفوذ اطلاعاتی شامل افشای اطلاعات شخصی تقریباً ۹۵،۰۰۰ مشتری را تأیید کرد

آیکیا می‌گوید که یک نفوذ اطلاعاتی شامل افشای اطلاعات شخصی تقریباً ۹۵،۰۰۰ مشتری را به دیده‌بان حریم خصوصی کانادا اطلاع داده است.

این شرکت خرده فروشی مبلمان در بیانیه ای گفت که برخی از اطلاعات شخصی مشتریانش در نتایج «جستجوی عمومی» که توسط یکی از کارمندان شعبه آیکیا کانادا (IKEA Canada) در فاصله زمانی بین ۱ تا ۳ مارس با استفاده از پایگاه داده مشتریان آیکیا انجام شد، ظاهر شده است.

این شرکت گفته است که هیچ اطلاعات مالی یا بانکی در این نفوذ اطلاعاتی افشا نشده است.

«در آیکیا امنیت اطلاعات خصوصی مشتریان ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما به طور پیش‌دستانه دفتر کمیسر حریم خصوصی کانادا و همچنین تمام مشتریان تحت تأثیر قرار گرفته از این نفوذ اطلاعاتی را در مورد وقوع این حادثه مطلع کرده‌ایم. ما همچنین فرآیندهای داخلی را به منظور جلوگیری از بروز چنین حوادثی در آینده بررسی و به روزرسانی کرده‌ایم.» «هیچ اقدامی از سوی مشتریان ما لازم نیست.»

آیکیا_کانادا (IKEA Canada) در نامه‌ای که به مشتریان آسیب‌دیده ارسال کرد گفت که اطلاعاتی که ممکن است به خطر افتاده باشد شامل نام مشتریان، آدرس ایمیل، شماره تلفن و کد پستی است.

آیکیا کانادا گفت که ممکن است شماره برنامه وفاداری خانواده آیکیا متعلق به مشتریان نیز قابل مشاهده باشد.

آیکیا کانادا نفوذ اطلاعاتی شامل افشای اطلاعات شخصی تقریباً 95،000 مشتری را تأیید کرد
آیکیا کانادا نفوذاطلاعاتی شامل افشای اطلاعات شخصی تقریباً ۹۵،۰۰۰ مشتری را تأیید کرد

این شرکت گفته است که هیچ اطلاعات مالی یا بانکی در این نفوذ اطلاعاتی افشا نشده است. «در_آیکیا امنیت اطلاعات خصوصی مشتریان ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما به طور پیش‌دستانه دفتر کمیسر حریم خصوصی کانادا و همچنین تمام مشتریان تحت تأثیر قرار گرفته از این نفوذ اطلاعاتی را در مورد وقوع این حادثه مطلع کرده‌ایم. ما همچنین فرآیندهای داخلی را به منظور جلوگیری از بروز چنین حوادثی در آینده بررسی و به روزرسانی کرده‌ایم.» «هیچ اقدامی از سوی مشتریان ما لازم نیست.»  دیده‌بان حریم خصوصی کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا