ایرانجدیدترین اخبار

ایران از ثبت سه مورد اول مرگ بر اثر واریانت اومیکرون خبر داد

ایران روز شنبه برای اولین بار از سه مورد فوت ناشی از ابتلا به اومیکرون در کشور خبر داد

ایران از ثبت سه مورد اول مرگ بر اثر واریانت اومیکرون خبر داد

وزیر بهداشت ایران روز شنبه برای اولین بار از ثبت سه مورد فوت به علت واریانت به شدت انتقال پذیر اومیکرون خبر داد.

محمد هاشمی سخنگوی وزارت بهداشت ایران به خبرگزاری دولتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت «تعداد بیماران مبتلا به اومیکرون در کشور به ۱،۱۶۲ نفر رسیده و در هر یک از شهرهای تبریز، یزد و شهرکرد یک مورد فوت بر اثر اومیکرون گزارش شده و یک بیمار نیز با وضعیت وخیم در بیمارستانی در اهواز بستری است.»

ایران از ثبت سه مورد اول مرگ بر اثر واریانت اومیکرون خبر داد
ایران از ثبت سه مورد اول مرگ بر اثر واریانت اومیکرون خبر داد

طبق گزارش رسانه دولتی، ایران_ این هفته محدودیت های مسافرت زمینی از/ به کشورهای همسایه و برخی از کشورهای اروپایی را لغو کرد اما به دلیل نگرانی های ناشی از اومیکرون ممنوعیت ورود به ایران از کشورهای انگلستان، فرانسه و هشت کشور افریقای جنوبی همچنان برقرار است.

ایران_که کانون پاندمی در خاورمیانه است از فوریه ۲۰۲۰ تا به حال در طول مدت پنج موج ابتلا به کووید-۱۹ شاهد ۱۳۲،۰۴۴ مورد فوت بوده است. طبق اعلام تلویزیون دولتی ایران شمار مرگ و میر در طول ماه های اخیر کاهش یافته و به ۱۸ مورد در روز شنبه رسیده که پایین ترین رقم ثبت شده در طول ۲۲ ماه گذشته است.

بیش از ۵۳ میلیون نفر از جمعیت تقریبا ۸۵ میلیون نفری ایران هر دو دوز واکسن ویروس کرونا را تزریق کرده اند و ۱۲.۲ میلیون نفر نیز سه دوز واکسن تزریق کرده اند. 

محمد هاشمی سخنگوی وزارت بهداشت ایران به خبرگزاری دولتی صدا و سیمای جمهوری اسلامی گفت «تعداد بیماران مبتلا به اومیکرون در کشور به ۱،۱۶۲ نفر رسیده و در هر یک از شهرهای تبریز، یزد و شهرکرد یک مورد فوت بر اثر اومیکرون گزارش شده و یک بیمار نیز با وضعیت وخیم در بیمارستانی در اهواز بستری است.» آخرین آمار مرگ و میر  آخرین آمار مرگ و میر    آخرین آمار کووید    آخرین آمار مرگ و میر  آخرین آمار کووید  آخرین آمار مرگ و میر  آخرین آمار کووید      آخرین آمار کووید

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا