ایرانجدیدترین اخبار

نبش قبر برادر عبدالباقی مالک متروپل / متهمین بازداشت شدند

متهمین نبش قبر مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل بازداشت شدند

نبش قبر مجید برادر حسین عبدالباقی مالک متروپل / متهمین بازداشت شدند

قبر مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک متروپل که در کنار برادرش در استان اصفهان به خاک سپرده شده بود، گشوده شد.

نبش قبر برادر عبدالباقی مالک متروپل / متهمین بازداشت شدند
نبش قبر برادر عبدالباقی مالک متروپل / متهمین بازداشت شدند

به گفته رئیس کل دادگستری اصفهان دو‌نفر از عوامل نبش قبر مجید عبدالباقی، برادر مالک ساختمان فرریخته متروپل آبادان دستگیر شدند.

وی اذعان داشت این افراد از اقوام و خویشاوندان مجید عبدالباقی بودند و علت این کار را اطمینان از هویت وی عنوان کرده اند. به سبب همین عمل برای این دو نفر در دادسرا پرونده تشکیل شده است.

مجید عبدالباقی اول مرداد در پارکینک منزلش خودش به ضرب گلوله به قتل رسید.

پیش از آن نیز ساختمان متروپل آبادان، در خرداد ۱۴۰۱ ریزش کرد. در جریان این حادثه  ۴۳ نفر از جمله حسین عبدالباقی، مالک ساختمان متروپل آبادان ، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ عبدالباقی کشته، ۳۷ نفر مصدوم و ۳۸ نفر مفقود شدند.

ساختمان متروپل آبادان قبل و بعد از ریزش
ساختمان متروپل آبادان قبل و بعد از ریزش

با این وجود بسیاری از مردم نسبت به خبر کشته شدن حسین عبدالباقی، که در فاصله کوتاهی بعد از ریزش ساختمان متروپل منتشر شد تردید نشان دادند.

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی که از مجید عبدالباقی برادر او از تلویزیون رسمی ایران پخش شده بود و در آن از مرگ مالک متروپل گفته بود را باورناپذیر خوانده بودند.

مجید عبدالباقی اول مرداد در پارکینک منزلش خودش به ضرب گلوله به قتل رسید. پیش از آن نیز ساختمان متروپل آبادان، در خرداد ۱۴۰۱ ریزش کرد. در جریان این حادثه  ۴۳ نفر از جمله حسین عبدالباقی، مالک ساختمان متروپل آبادان ، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ عبدالباقی کشته، ۳۷ نفر مصدوم و ۳۸ نفر مفقود شدند. با این وجود بسیاری از مردم نسبت به خبر کشته شدن حسین عبدالباقی، که در فاصله کوتاهی بعد از ریزش ساختمان متروپل منتشر شد تردید نشان دادند. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی که از مجید عبدالباقی برادر او از تلویزیون رسمی ایران پخش شده بود و در آن از مرگ مالک متروپل گفته بود را باورناپذیر خوانده بودند.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا