انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

شهردار تورنتو امیدوار است که واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۱ ساله را از اول دسامبر آغاز کند

شهرداری تورنتو در انتظار دریافت تأییدیه‌ های لازم برای اجرای برنامه جامع واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۱ سال از اول دسامبر است

شهردار تورنتو امیدوار است که واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۱ ساله را از اول دسامبر آغاز کند

جان توری شهردار تورنتو می گوید امیدوار است که شهرداری بتواند واکسیناسیون کودکان پنج تا ۱۱ سال در مقابل کووید-۱۹ را از اول ماه آینده آغاز کند؛ با این حال توزیع عمومی واکسن کودکان با سرعتی که او ترجیح می داد پیش نمی رود. شهردار تورنتو امیدوار است که واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۱ ساله را از اول دسامبر آغاز کند

شهردار تورنتو امیدوار است که واکسیناسیون کودکان 5 تا 11 ساله را از اول دسامبر آغاز کند
شهردار تورنتو امیدوار است که واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۱ ساله را از اول دسامبر آغاز

جان توری صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت «ما امیدوارم بودیم که تأییدیه‌های لازم به موقع فراهم شوند تا ما بتوانیم با انجام فعالیت‌های نسبتاً بزرگ و گسترده در نهایت واکسیناسیون کودکان را هر چه زودتر و حتی از هفته آینده آغاز کنیم.»

شهردار تورنتو می گوید که امیدوار است که اجرای فعالیت‌های لازم ظرف دو هفته آینده آغاز شود.

سازمان‌ بهداشت کانادا در حال بازبینی واکسن فایزر-بیون‌تک برای گروه های سنی جوان‌تر است. روز جمعه دکتر سوپریا شارما (Supriya Sharma) مشاور ارشد پزشکی گفت که تصمیم گیری در این مورد «ظرف یک تا دو هفته آینده» انجام خواهد شد.

شهرداری تورنتو اعلام کرده است که بیش از ۲۰۰،۰۰۰ نفر کودک ۵ تا ۱۱ سال واجد شرایط در تورنتو زندگی می کنند.

هفته گذشته مسئولان برای واکسیناسیون این گروه سنی برنامه ای منتشر کردند که شامل درمانگاه های واکسیناسیون تحت مدیریت شهرداری، درمانگاه های مستقر در مدارس، درمانگاه های مستقر در بیمارستان ها و محله ها، بیش از ۴۵۰ داروخانه و برخی از مطب های پزشکان کودکان و خانواده است.

جان توری روز دوشنبه گفت «خبر خوب برای ما که در شهر تورنتو هستیم این است که ما برنامه بسیار منسجم و جامعی تدارک دیده ایم که بر دسترس پذیری تمرکز خواهد داشت، این برنامه روی برابری [دسترسی] تمرکز خواهد داشت.»

سازمان بهداشت عمومی استان بر اساس نرخ موارد ابتلا کووید-۱۹، درآمد، جمعیت خانوارها و نسبت افراد منتسب به نژادهای دیگر ۳۰ محله را برای درمانگاه های اولیه مستقر در مدارس شناسایی کرده است.

شهردار تورنتو گفت «[روال کار] بر سرگرمی و اوقات خوش متمرکز خواهد بود.» «زیرا در مورد کودکان ما به میزان یکسانی روی نحوه سرگرم کردن آنها و روی آموزش و مشاوره وقت صرف می کنیم.»

جان توری هفته گذشته گفته بود که درمانگاه های کودکان شامل «ایستگاه های سلفی ابرقهرمانان خواهد بود تا تجربه ای سرگرم کننده و راحت برای کودکان فراهم کند.»

شهردار تورنتو امیدوار است که واکسیناسیون کودکان 5 تا 11 ساله را از اول دسامبر آغاز کند
شهردار تورنتو امیدوار است واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۱ ساله را از اول دسامبر آغاز کند

سازمان‌ بهداشت کانادا    واکسن کودکان    سازمان‌ بهداشت کانادا  واکسن کودکان   سازمان‌ بهداشت کانادا    واکسن کودکان

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا