انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

منطقه تورنتو بزرگ : بیشتر فروشگاه های خرده فروشی با لغو دستور در خانه بمانید بازگشایی شدند

با برداشته شدن دستور در خانه بمانید در منطقه پیل و تورنتو اغلب فروشگاه های خرده فروشی امروز بازگشایی شدند

منطقه تورنتو بزرگ : بیشتر فروشگاه های خرده فروشی با لغو دستور در خانه بمانید بازگشایی شدند

درب های تمامی فروشگاه های خرده فروشی و مشاغل غیر ضروری تورنتو و منطقه پیل برای اولین بار پس از ماه ها به روی مشتریان باز شدند. وضعیت این دو منطقه قرمز کرونایی از لحاظ چارچوب بازگشایی مرحله ای این استان به خاکستری تغییر پیدا کرده است. منطقه تورنتو بزرگ : بیشتر فروشگاه های خرده فروشی با لغو دستور در خانه بمانید بازگشایی شدند

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از کانادا پرس ؛

از تاریخ ۲۳ نوامبر مشتریان فروشگاه ها (به استثنای فروشگاه های فروش کالاهای ضروری) در این دو منطقه از ورود به این محل ها منع شده بودند و خرید از این فروشگاه ها تنها از طریق پیش سفارش آنلاین و تحویل در محل ممکن بود.

از امروز این فروشگاه ها توانستند دوباره پذیرای مشتریان باشند اما باید تنها از ۲۵ درصد گنجایش فضای درونی خود استفاده کنند. منطقه تورنتو بزرگ : بیشتر فروشگاه های خرده فروشی با لغو دستور در خانه بمانید بازگشایی شدند

منطقه تورنتو بزرگ : بیشتر فروشگاه های خرده فروشی با لغو دستور در خانه بمانید بازگشایی شدند
منطقه تورنتو بزرگ : فروشگاه های خرده فروشی لغو دستور در خانه بمانید بازگشایی

فروشگاه های مواد غذایی، داروخانه ها و فروشگاه های رفاهی ، (کانوینینس استور) در مناطق خاکستری مجاز هستند با ۵۰ درصد ظرفیت خود فعالیت داشته باشند.

دولت فورد مقررات در خانه بمانید را در هر دو منطقه تورنتو و پیل لغو کرده و همچنین اجتماع حداکثر ۱۰ نفر در فضای باز نیز از این به بعد مجاز کرده است.

شهردار تورنتو ، جان توری میگوید که شهر به طور مداوم در حال ارزیابی موقعیت و چگونگی شیوع و گسترش ویروس کرونا در جامعه است.

شهردار تورنتو در روز دوشنبه اعلام کرد، ” ما هر روز در حال مشاهده این قضیه هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که بتوانیم هرچه سریع تر فروشگاه های بیشتری را بازگشایی کنیم،  در عین حال این روند باید به صورتی باشد که از قرنطینه بعدی نیز پیشگیری کند.”

سایر مناطق تورنتو بزرگ در این چارچوب جزء مناطق قرمز به شمار میروند و در این مناطق رستورانها تنها اجازه دارند از ۱۰ نفر در فضای داخلی رستوران به صورت همزمان پذیرایی کنند.

در مناطق قرمز بسیاری از مشاغل و کسب و کارهای دیگر نظیر سالن های ورزشی، سالن های آرایشی و دیگر خدمات مراقبت های شخصی مجاز به بازگشایی شدند.

جان توری در این باره می گوید ، ” تعداد موارد مبتلا در انتاریو مجددا بیشتر شده و ما باید ببینیم که وضعیت امروز و فردا به چه صورت خواهد بود. ما به دقت در حال بررسی وضعیت هستیم.”

انتاریو در حدود ۱۳۰۰ مورد ابتلای جدید را  در روز یکشنبه و بیش از ۱۶۰۰ مورد را روز دوشنبه گزارش کرد که این دومین رکورد بیشترین میزان ابتلای روزانه در طی چند هفته اخیر بوده است.

جان توری می گوید مقامات اداره بهداشت عمومی همچنان نگران چگونگی شیوع واریانس های نگران کننده بیماری در سراسر منطقه هستند.

” فراموش نکنید که بسیاری از مناطق در سراسر تورنتو قرمز شده اند و بر اساس داده های تلفنی ما بسیاری از تورنتونشینان در آن مناطق به خرید می پردازند، پس ما باید در نظر داشته باشیم که به این علت احتمالا شاهد افزایش ویروس یا واریانس های نگران کننده خواهیم بود.”

شهردار می سی ساگا ، بانی کرامبی می گوید که روند کاهشی شیوع ویروس در شهر او دلگرم کننده است.

بانی کرامبی کسی بود که در ابتدا از وارد شدن شهر خود به دسته بندی قرمز در هفته اخیر حمایت می کرد.

شهردار می سی ساگا روز دوشنبه گفت، ” ما در می سی ساگا بسیار به منطقه قرمز نزدیک هستیم. تعداد مبتلایان شهر ما پایین و روند ابتلا کاهشی بوده است. من این هفته به دقت در حال بررسی وضعیت هستم. متوجه هستم که تعداد مبتلایان ما روند کاهشی داشته اما امیدوارم که همین طور باقی بماند. من این هفته بسیار امیدوار هستم دولت انتاریو به وضعیت می سی ساگا نگاه کند و اجازه بازگشایی مجدد را بدهند. ما آماده هستیم. بهار رسیده و همه افراد حس میکنند که ما برای بازگشایی ایمن آماده هستیم.”

شهردار تورنتو       بانی کرامبی  شهردار تورنتو          بانی کرامبی  شهردار تورنتو    شهردار می سی ساگا    شهردار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا