انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو بیش از ۱۶۰۰ مورد مبتلای جدید به کووید-۱۹ و ۱۰ مورد مرگ و میر دیگر را ثبت کرد

انتاریو بیشترین تعداد مبتلایان را از تاریخ ۵ فوریه ثبت میکند؛ در میان تاخیر در ارسال داده ها ۱۰ مرگ جدید اضافه شد

انتاریو بیش از ۱۶۰۰ مورد مبتلای جدید به کووید-۱۹ و ۱۰ مورد مرگ و میر دیگر را ثبت کرد

انتاریو ۱.۶۳۱ مورد ابتلای جدید به کووید-۱۹ به همراه ۱۰ مورد فوت ناشی از این بیماری را در روز دوشنبه گزارش داد که بالاترین میزان در بیش از یک ماه گذشته بوده است، اما مقامات میگویند این افزایش ناگهانی به دلیل مشکلات مدیریت اطلاعات در سیستم ارسال گزارش های مرتبط با ویروس کرونا در استان بوده ؛ در غیر اینصورت، این مورد بیشترین موارد ابتلای گزارش شده از تاریخ ۵ فوریه ( با ۱۶۷۹ مورد ابتلای جدید) در انتاریو خواهد بود.

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از کانادا پرس ؛

در آن زمان، بیشتر مدارس تعطیل بودند و کل استان تحت دستور در خانه ماندن بود. این دستور به طور رسمی در نیمه شب گذشته در مناطق “تورنتو” ، “پیل” و “نورث بی” لغو شد.

استان انتاریو ابتلای ۱۲۹۹ فرد جدید به این بیماری را در روز یکشنبه، ۹۹۰ مورد جدید در روز شنبه و ۱۲۵۰ مورد جدید را در روز جمعه گزارش کرده است. انتاریو بیش از ۱۶۰۰ مورد مبتلای جدید به کووید-۱۹ و ۱۰ مورد مرگ و میر دیگر را ثبت کرد

انتاریو بیش از 1600 مورد مبتلای جدید به کووید-19 و 10 مورد مرگ و میر دیگر را ثبت کرد
انتاریو بیش از ۱۶۰۰ مورد مبتلای جدید به کووید-۱۹ و ۱۰ مورد مرگ و میر دیگر را ثبت کرد

سخنگوی وزارت بهداشت گفت،” ما به تازگی مطلع شده ایم که تعداد موارد ابتلای امروز بدلیل فرآیند جمع آوری اطلاعات مربوط به استان (مدیریت گزارش اطلاعات و داده های ویروس کرونا) بیش از حد انتظار بوده است.

در سراسر منطقه تورنتو بزرگ، تورنتو ۵۶۸ مورد ابتلای جدید را گزارش کرده که بیشترین تعداد ابتلای روزانه از تاریخ ۵ فوریه در این شهر بوده است. در حالی که در منطقه پیل ۳۲۲ مورد ابتلای جدید گزارش شده که بیشترین تعداد ابتلای روزانه گزارش شده در منطقه از تاریخ ۲ فوریه می باشد.

منطقه یورک نیز ۱۱۹ مورد ابتلای جدید را در روز دوشنبه گزارش کرد، در حالی که منطقه دورهام ۶۸ مورد، هالتون ۵۱ مورد و همیلتون ۲۲ مورد ابتلای جدید به این بیماری را گزارش کرده اند.

آزمایشگاه های استانی در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸.۰۶۳ آزمایش کووید-۱۹ را آنالیز کرده اند که در این میان نرخ مثبت بودن تست ها حداقل ۳.۴ درصد بوده است.

هیچ یک از ۱۰ مورد مرگ و میر گزارش شده در روز دوشنبه در سیستم مراقبت های طولانی مدت نبودند.

در حال حاضر ۱۱.۰۱۶ مورد آلوده فعال به ویروس کرونا در استان گزارش شده که نسبت به یک هفته قبل با تعداد ۱۰.۵۷۰ مورد، روند افزایشی داشته است.

تعداد کل مرگ و میر مرتبط با ویروس کرونا، ۷.۰۷۷ مورد گزارش شده در حالی که ۲۹۱.۸۰۰ فرد بطور کامل از این بیماری بهبود یافته اند.

میانگین هفت روزه تعداد مبتلایان از ۱.۰۶۹ مورد در روز یکشنبه به ۱.۱۵۵ مورد در روز دوشنبه افزایش پیدا کرده و در عین حال موارد بستری در بیمارستان در مقایسه با روز یکشنبه تقریبا ثابت بوده است.

وزارت بهداشت میگوید تعداد افراد بستری در بیمارستان در روز دوشنبه ۶۲۶ نفر بوده که از تعداد گزارش شده در روز یکشنبه ۲۰ مورد بیشتر می باشد. از این تعداد ۲۸۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و ۱۸۴ نفر با کمک دستگاه ونتیلاتور تنفس میکنند.

سازمان بهداشت عمومی انتاریو ابتلای ۶۳ نفر دیگر به واریانس های (گونه های دیگر) نگران کننده ویروس کرونا را در طی ۲۴ ساعت گذشته تائید کرد، که با این حساب تعداد کل مبتلایان در استان که از طریق ژنتیکی تائید شده را به ۹۳۵ مورد میرساند.

واحدهای بهداشت محلی می گویند چندین هزار نمونه مثبت دیگر نیز برای نوع نگران کننده جدید وجود دارند که در انتظار تائید کامل هستند.

اداره بهداشت عمومی انتاریو اعلام کرد که بین ۳۵ تا ۴۰ درصد کل نمونه های مثبت اعلامی در هفته گذشته برای واریانس نگران کننده مثبت آزمایش شده اند.

این استان اعلام کرد که ۲۱.۰۰۰ دوز دیگر از واکسن های تائید شده ویروس کرونا را در روز یکشنبه تزریق کرده که با این حساب تعداد کل دوزهای تزریق شده به ۹۱۲.۴۸۶ مورد می رسد.

در انتاریو بیش از ۲۷۳.۰۰۰ نفر تا به حال هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند.

اخبار کانادا   آخرین اخبار کرونا   اخبار کانادا      آخرین اخبار کرونا    اخبار کانادا    آخرین اخبار کرونا    اخبار کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا