جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

نازنین بنیادی، اجرای خود در ارباب حلقه‌ها را تقدیم به زنان ایران کرد

نازنین بنیادی، ایفاگر نقش برون وین در سریال ارباب حلقه ها، بازیگری در این سریال را به زنان ایران تقدیم کرد

نازنین بنیادی، اجرای خود در ارباب حلقه‌ها را تقدیم به زنان ایران کرد

وی که در نمایش پیش پرده هایی از این سریال در همایش کامیک کان سن دیه گو سخن می‌گفت، اذعان داشت که در ایفاگری این نقش از شجاعت زنان ایرانی برای فدا کردن همه چیز در ساخت فردایی بهتر الهام گرفته است.

یکی از تفاوتهای بارز این سریال شخصیت مستقل زنان است به گونه ای که اگرچه در نسخه سینمایی آن زنان چندان مستقل و قدرتمند نیستند در این سریال زنان کمتر در خدمت مردان قرار دارند.

«حلقه های قدرت» برای ساخت ۵ فصل بالغ بر یک میلیارد دلار هزینه دربر داشته و پرخرج ترین سریال ساخته شده تاکنون محسوب می شود.

داستان آن نیز در عین احترام به افسانه تالکین، مربوط به ۴ هزار سال قبل از سه گانه ارباب حلقه ها و ورود سام هابیت و فرودو به میانه است.

آموزش زبان الفی

یکی از دغدغه های بازیگران این سریال، سخن گفتن به زبان الفی است. بر همین اساس برخی از آنها در حال آموزش تلفظ درست این زبان هستند.

رابرت آرامایو، بازیگر نقش الراند در این رابطه گفت: «وقتی با کلمات زبان الفی آشنا می شویم درک می کنیم چرا تالکین روی این زبان تعصب داشته است.»

آهنگ ساز این سریال بر مک‌کرری است و پیش بینی می شود موسیقی این سریال نیز با استفاده از نغمه های پر طنین طبل و آوازهای گروهی که یادآور فیلم های جکسون است، ساخته شده باشد.

هاوارد شور نیز قطعه تم اصلی سریال را ساخته است.‌

یکی از دغدغه های بازیگران این سریال، سخن گفتن به زبان الفی است. بر همین اساس برخی از آنها در حال آموزش تلفظ درست این زبان هستند. رابرت آرامایو، بازیگر نقش الراند در این رابطه گفت: «وقتی با کلمات زبان الفی آشنا می شویم درک می کنیم چرا تالکین روی این زبان تعصب داشته است.» آهنگ ساز این سریال بر مک‌کرری است و پیش بینی می شود موسیقی این سریال نیز با استفاده از نغمه های پر طنین طبل و آوازهای گروهی که یادآور فیلم های جکسون است، ساخته شده باشد. هاوارد شور نیز قطعه تم اصلی سریال را ساخته است.‌  سریال ارباب حلقه ها  سریال ارباب حلقه ها  برون وین  برون وین   

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا