انتاریوجدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

دولت فدرال دو دفتر جدید تحویل حضوری پاسپورت را در انتاریو افتتاح کرد

دولت فدرال پنج مکان جدید تحویل حضوری پاسپورت شامل دو دفتر جدید در انتاریو افتتاح کرد

دولت فدرال دو دفتر جدید تحویل حضوری پاسپورت را در انتاریو افتتاح کرد

دولت فدرال به منظور کمک به کاهش زمان انتظار طولانی برای تمدید پاسپورت در استان انتاریو و در سراسر کشور در حال افزودن دو مکان جدید تحویل پاسپورت در انتاریو است.

دولت فدرال کانادا روز دوشنبه اعلام کرد که خدمات خود برای تحویل پاسپورت را در پنج مکان جدید در سراسر کشور، از جمله دو دفتر در انتاریو گسترش خواهد داد.

دفاتر جدید تحویل پاسپورت انتاریو در برمپتون در شماره ۴۰ خیابان گیلینگهام (Gillingham) و در ویتبی در شماره ۱۶۱۵ خیابان دانداس شرقی (Dundas) مستقر خواهند شد. ساکنان محلی اکنون می توانند از خدمات تحویل اکسپرس و استاندارد در این دو مکان استفاده کنند.

کارینا گولد وزیر کابینه روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت «توسعه [دفاتر تحویل پاسپورت] به بسیاری از کانادایی‌هایی که باید پاسپورت خود را حضوری دریافت کنند اجازه می دهد که به جای طی مسیر تا یک دفتر دیگر پاسپورت خود را در مکانی نزدیک به خانه خود دریافت کنند.»

افتتاح این مکان های جدید به کاهش صف انتظار در سایر دفاتر شهرهای بزرگ‌تر نیز کمک می‌کند.»

علیرغم در دسترس بودن خدمات تحویل حضوری در ۲۹ مکان دیگر در سراسر کشور، این دو مکان قبلا گزینه مراجعه و دریافت حضوری پاسپورت را برای ساکنان انتاریویی ارائه نمی کردند.

در انتاریو دفاتر پاسپورت با صف های طولانی مواجه بوده اند که مردم مجبور بودند برای دریافت حضوری پاسپورت خود ساعت ها یا حتی در طول شب در این صف ها بمانند و مشکلات مربوط به تقاضانامه های پاسپورت خود را برطرف کنند.

گولد در بیانیه خود گفت «کارکنان سازمان خدمات کانادا سخت تلاش می کنند تا در اسرع وقت پاسپورتهای کانادایی ها را ارائه کنند. ما برای کمک به بهبود تجربه این خدمات، امروز خدمات تحویل حضوری پاسپورت را به ۵ مکان دیگر در سراسر کانادا گسترش داده ایم.»

دولت اعلام کرد که از اول اپریل ۶۰۵،۴۴۰ پاسپورت صادر کرده که تقریباً ۵۰،۰۰۰ پاسپورت در هفته گذشته صادر شده است.

تمدید پاسپورت انتاریو

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا