جدیدترین اخباردولت فدرالکانادا

از فردا برای ورود به کانادا تست منفی کووید۱۹ اجباری است

متخلفین تا ۳۰۰۰ دلار جریمه نقدی می شوند

از فردا برای ورود به کانادا تست منفی کووید۱۹ اجباری است

از روز دوشنبه ، اهالی مناطق شمالی که به جنوب سفر کرده اند و دیگر کانادایی هایی که از یک سفر غیر ضروری زمینی به خانه باز می گردند، باید در گذرگاه های مرزی مدرکی ارائه دهند که نشان دهد در طول سفر مبتلا به کرونا نشده اند و اکنون مبتلا نیستند.

 

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

هیچ استثنایی هم برای افرادی که واکسینه شده اند وجود ندارد.

به عنوان مثال ، اهالی کبک که در فلوریدا واکسینه شده اند باید جواب منفی تست کرونای خود را که طی ۷۲ ساعت گذشته انجام شده ارائه دهند. برای متخلفین تا ۳۰۰۰ دلار جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.

دومینیک لوبلانک، (Dominic LeBlanc) وزیر امور بین دولتی روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت، ما نمی توانیم از ورود مردم کانادا یا افرادی که حق ورود به این کشور را دارند جلوگیری کنیم.

با این حال، این افراد باید در طول مدت شیوع بیماری از قوانین بهداشتی پیروی کنند.

همچنین شهروندانی که در ایالات متحده به این بیماری مبتلا شده اند، امکان بازگشت به کانادا را خواهند داشت، مشروط بر اینکه مدرکی ارائه دهند که نشان دهد دیگر خطر انتقال ویروس وجود ندارد.

لوبلانک گفت، برای این امر، افراد باید به پلیس مستقر در گذرگاه های مرزی مدرکی ارائه دهند که نشان دهد در حداقل ۱۴ روز و حداکثر ۹۰ روز گذشته، نتیجه تست غربالگری کووید۱۹ آنها مثبت شده است.

وی گفت کارکنان مشاغل ضروری مانند رانندگان کامیون و ارائه دهندگان خدمات اضطراری، ملزم به پیروی از این مقررات جدید نیستند.

همچنین، نخست وزیر ، جاستین ترودو روز جمعه اظهار داشت که اتاوا موارد استثنا را به صورت موردی بررسی خواهد کرد.

از فردا برای ورود به کانادا تست منفی کووید19 اجباری است
از فردا برای ورود به کانادا تست منفی کووید۱۹ اجباری است

 

چه زمانی مرز باز می شود؟

 

انجمن مطالعات کانادا با مشارکت شرکت لیگر (Leger) اخیراً نظرسنجی ای انجام داده است که ۱۵۵۹ نفر از مردم کانادا در آن شرکت کرده اند.

از آنها پرسیده شده که فکر میکنند چه زمانی مرز دوباره باز خواهد شد؟

فقط ۶ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی ماه ژانویه، پاسخ دادند که تا آوریل ۲۰۲۱ مرزها باز خواهد شد. در حالیکه، ۴۴ درصد معتقدند تا پیش از ژانویه ۲۰۲۲ باز نخواهد شد و ۳۱ درصد دیگر معتقدند تا سپتامبر ۲۰۲۱ مرزها باز میشود.

از فردا برای ورود به کانادا تست منفی کووید19 اجباری است
از فردا برای ورود به کانادا تست منفی کووید۱۹ اجباری است

مجوز ورود به کانادا  مرز زمینی کانادا    مجوز ورود به کانادا      مرز زمینی کانادا    مجوز ورود به کانادا    مرز زمینی کانادا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا