آلبرتاانتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو اعلام کرد که به واحدهای مراقبت ویژه تحت‌فشار آلبرتا کمک می‌کند

 انتاریو کمک به آلبرتا در مورد واحدهای مراقبت ویژه پرازدحام را تائید کرد

انتاریو اعلام کرد که به واحدهای مراقبت ویژه تحت‌فشار آلبرتا کمک می‌کند

کریستین الیوت وزیر بهداشت انتاریو تائید کرد که این استان به آلبرتا در زمینه مدیریت واحدهای مراقبت ویژه (ICU) تحت‌فشار که به علت ازدحام بیماران کووید-۱۹ با ۱۵۵ درصد ظرفیت معمول خود فعال هستند کمک خواهد کرد. انتاریو اعلام کرد که به واحد های مراقبت ویژه تحت‌فشار آلبرتا کمک می‌کند

الیوت روز جمعه پس از یک اعلان خبری در توئید (Tweed) انتاریو گفت «انتاریو نیز در دوره‌ای از گذشته به کمک نیاز پیدا کرد و سایر استان‌ها به ما کمک کردند.»

در اپریل دولت فورد با تمام استان‌ها و قلمروها تماس گرفت و برای دریافت منابع درمانی به‌منظور مدیریت واحدهای مراقبت ویژه خارج از ظرفیت خود درخواست کمک کرد. در آن زمان آلبرتا به دلیل افزایش شدید در آمار بستری خود از ارسال کمک خودداری کرد.

الیوت گفت «مسئولان ما در همین لحظه درباره آنچه دقیقاً موردنیاز آنهاست در حال گفتگو هستند و ما برای حمایت و کمک در کنار آنها خواهیم بود.»

الیوت گفت انتظار دارد که پشتیبانی از واحدهای مراقبت ویژه آلبرتا «در صدر فهرست» پاسخ انتاریو قرار داشته باشد. بااین‌حال الیوت در مورد اینکه استان انتاریو چگونه قصد دارد این پشتیبانی را فراهم کند، هیچ‌گونه جزییاتی ارائه نکرد. «صراحتاً بگویم، تصور می‌کنم که واحدهای مراقبت ویژه آنها در حال حاضر کاملاً پر باشند.»

دکتر ورنا یِیو (Verna Yiu) رئیس خدمات بهداشت آلبرتا (AHS) روز پنج‌شنبه به خبرنگاران گفت «انتاریو سخاوتمندانه پیشنهاد کمک داده است و ما در حال گفتگو با آنها در مورد انتقال احتمالی بیماران هستیم تا در صورت نیاز انتقال انجام شود.»

آلبرتا درمجموع دارای ۳۱۰ تخت ICU است. ییو (Yiu) روز پنج‌شنبه گفت که در حال حاضر ۸۶ درصد از این تخت‌ها، اغلب توسط بیماران کووید-۱۹ اشغال شده است.

ییو گفت «اگر تعداد به همین ترتیب افزایش یابد، ما به‌طور متوسط هرروز شاهد ۱۸ تا ۲۰ بستری جدید کووید در ICU هستیم.» «ما باید این منحنی [بالارونده] را به سمت پایین خم کنیم.»

جیسون کنی (Jason Kenney) نخست‌وزیر آلبرتا روز چهارشنبه در این استان وضعیت اضطراری بهداشت و درمان عمومی اعلام کرد و شرایط فعلی را به‌عنوان «بحران عدم واکسیناسیون» توصیف کرد.

 

انتاریو اعلام کرد که به واحدهای مراقبت ویژه تحت‌فشار آلبرتا کمک می‌کند
انتاریو اعلام کرد که به واحد های مراقبت ویژه تحت‌فشار آلبرتا کمک می‌کند

کریستین الیوت وزیر بهداشت انتاریو        کریستین الیوت وزیر بهداشت انتاریو    کریستین الیوت وزیر بهداشت انتاریو    کریستین الیوت وزیر بهداشت انتاریو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا