انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

کووید-۱۹ در انتاریو : بستری در بیمارستان های استان با ۷۰۷ بیمار تحت مراقبت ادامه دارد

روند بستری شدن در بیمارستان های انتاریو به دلیل کووید-۱۹ با ۷۰۷ بیمار تحت مراقبت ادامه دارد

کووید-۱۹ در انتاریو : بستری در بیمارستان های استان با ۷۰۷ بیمار تحت مراقبت ادامه دارد

روز شنبه بستری شدن در بیمارستان های انتاریو به دلیل کووید-۱۹ به روند صعودی خود ادامه داد و مقامات استان گزارش دادند که ۷۰۷ بیمار تحت مراقبت میباشند که ۱۵۷ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

تعداد موارد بستری در بیمارستان در روز شنبه نسبت به ۶۶۷ مورد در روز جمعه و ۶۶۱ مورد گزارش شده در روز پنجشنبه افزایش یافته است.

چهل و هفت درصد از بیماران بستری فعلی به دلیل کووید و ۵۳ درصد به دلایل دیگر بستری شده اند اما آزمایش ویروس کرونای آنها مثبت بوده است.

از سوی دیگر، تعداد کل بیماران در بخش‌های مراقبت‌های ویژه (ICU) در سراسر انتاریو از ۱۶۱ نفر بستری که در روز قبل گزارش شده بود، کاهش جزئی نشان داد.

مقامات همچنین ۹ مورد مرگ و میر جدید را به دلیل کووید-۱۹ گزارش کردند و گفتند که پنج مورد از مرگ و میرها در ۳۰ روز گذشته رخ داده، در حالی که چهار مورد از آنها بیش از یک ماه پیش رخ داده است.

از آغاز همه‌گیری، ۱۲ هزار و ۳۹۷ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این استان روز شنبه ۲۷۵۴ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ را گزارش کرد، اما مقامات بهداشتی هشدار داده‌اند که این تعداد به دلیل محدودیت‌های آزمایشی و عقب‌افتادگی کمتر برآورد شده است.

با انجام ۱۷,۳۴۱ آزمایش طی ۲۴ ساعت گذشته، وزارت بهداشت میزان مثبت بودن آزمایش‌های این استان را حدود ۱۳.۵ درصد اعلام کرده است.

این استان اعلام کرد که تا روز شنبه ۱۹۲۱ مورد دیگر از این بیماری برطرف شده و تعداد بیماران بهبود یافته انتاریو به ۱,۱۲۰,۱۱۷ نفر رسیده است.

گزارش امروز تعداد کل موارد تایید شده در آزمایشگاه های انتاریو را به ۱,۱۵۱,۰۹۰ می رساند.

*توجه: اعداد استفاده شده در این گزارش در خلاصه اپیدمیولوژیک روزانه کووید-۱۹ وزارت بهداشت انتاریو یافت می شود. تعداد موارد برای هر شهر یا منطقه ممکن است کمی با آنچه در استان گزارش می شود متفاوت باشد، زیرا واحدهای محلی ارقام را در زمان های مختلف گزارش می کنند.

کووید-۱۹ در انتاریو : بستری در بیمارستان های استان با ۷۰۷ بیمار تحت مراقبت ادامه دارد
کووید-۱۹ در انتاریو: بستری در بیمارستان های استان با ۷۰۷ بیمار تحت مراقبت ادامه دارد

آخرین آمار کرونا کووید-۱۹        آخرین آمار کرونا کووید-۱۹    آخرین آمار کرونا کووید-۱۹  آخرین آمار کرونا کووید-۱۹

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا