انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو راه اندازی کارت شناسایی دیجیتال را تا سال آینده به تعویق می اندازد

راه اندازی کارت شناسایی دیجیتال به دلیل تغییر اولویت های دولت دیجیتال تا سال آینده به تعویق می افتد

انتاریو راه اندازی کارت شناسایی دیجیتال را تا سال آینده به تعویق می اندازد

دولت انتاریو اعلام کرد که راه اندازی برنامه کارت شناسایی دیجیتال (digital ID) را تا سال ۲۰۲۲ به تعویق می اندازد. انتاریو راه اندازی کارتشناسایی دیجیتال را تا سال آینده به تعویق می اندازد

انتاریو راه اندازی کارت شناسایی دیجیتال را تا سال آینده به تعویق می اندازد
انتاریو راه اندازی کارتشناسایی دیجیتال را تا سال آینده به تعویق می اندازد

معاونت وزارت دولت دیجیتال گفت این برنامه قرار بود از سال ۲۰۲۱ آغاز شود اما به دلیل راه اندازی اپلیکیشن گواهی واکسیناسیون استان «وریفای انتاریو (Verify Ontario)» به تعویق افتاده است.

شهروندان انتاریو پس از راه اندازی برنامه کارت‌شناسایی دیجیتال می توانند یک نسخه الکترونیک از کارت‌شناسایی دولتی خود {مانند گواهینامه رانندگی و کارت‌های سلامت} را در اپلیکیشن کیف دیجیتال خود سیو کنند.

سخنگوی این وزارت اعلام کرد «لازم بود که اولویت و منابع وزارت دولت دیجیتال برای پاسخ به پاندمی به وزارت بهداشت اختصاص پیدا کند.» «خواست ما این است که برنامه کارت‌شناسایی دیجیتال را به درستی انجام دهیم و اطمینان پیدا کنیم که حریم خصوصی و امنیت همچنان اولویت اول باقی می ماند.» به این ترتیب جزییات و مشخصات مربوط به برنامه کارت‌شناسایی دیجیتال در سال ۲۰۲۲ اعلام خواهد شد. 

برنامه کارت شناسایی دیجیتال امکان اثبات هویت به صورت آنلاین و حضوری را بدون نیاز به یک کارت فیزیکی برای مردم و کسب و کارها فراهم می کند.

طبق اعلام دولت کارتهای شناسایی دیجیتال در مقایسه با کارت شناسایی فیزیکی حریم خصوصی بیشتری برای کاربران فراهم می کند.

دولت اوایل امسال گفته بود «سال ها طول خواهد کشید تا ظرفیت و قابلیت کامل کارت‌شناسایی دیجیتال مورد بهره برداری قرار گیرد»، اما یک فهرست اولیه از موارد کاربرد کارت دیجیتال برای زمان راه اندازی این برنامه ارائه کرد.

شهروندان انتاریو می توانند از کارت‌شناسایی دیجیتال خود هنگام انجام خریدهای مشروط به سقف سنی، تحویل گرفتن بسته در دفتر پست، ثبت تقاضا برای کمک دولتی و افتتاح حساب بانکی استفاده کنند.

شهروندان انتاریو  اخبار تورنتو   شهروندان انتاریو  اخبار تورنتو      اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا