انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

فورد: انتاریو محدودیت‌های کووید-۱۹ را خیلی زود لغو نکرد

 انتاریو می‌گوید محدودیت‌های کووید-۱۹ را خیلی زود لغو نکرده است

داگ فورد می‌گوید استان انتاریو محدودیت‌های کووید-۱۹ را خیلی زود لغو نکرده است

نخست وزیر انتاریو داگ فورد گفت که با وجود افزایش اخیر بستری شدن در بیمارستان های استان و سایر نشانه هایی که حاکی از سرعت گسترش ویروس می‌باشد، معتقد نیست انتاریو محدودیت های کووید-۱۹ را خیلی زود برداشته است.

داگ فورد به خبرنگاران در اتاوا در پاسخ به این سوال که آیا استان انتاریو خیلی زود به محدودیت ها پایان داده است، گفت «من فکر نمی کنم، با توجه به اینکه ما یکی از آخرین ها در آمریکای شمالی بودیم.» «من متهم شده‌ام که محتاط‌ترین رهبر آمریکای شمالی هستم. همه در کل کشور ماسک‌های خود را برداشته اند.»

داگ فورد می‌گوید استان انتاریو محدودیت‌های کووید-۱۹ را خیلی زود لغو نکرده است
داگ فورد: استان انتاریو محدودیت‌های کووید-۱۹ را خیلی زود لغو نکرده است

داگ فورد همچنین گفت که فکر نمی‌کند در صورت افزایش اعداد مانند موج‌های قبلی، دولت مجبور نباشد محدودیت‌های کووید-۱۹ را مجدداً اعمال کند.

او گفت «بیایید در مورد آن صحبت کنیم [اگر خدای ناکرده این اتفاق بیفتد] در آن زمان. ما آماده ایم. ما در دو سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفتیم.»

دولت انتاریو روز دوشنبه قوانین پوشاندن ماسک را در بیشتر مکان‌ها لغو کرد، علیرغم اینکه برخی کارشناسان بهداشت عمومی پیشنهاد می‌کردند که این قوانین برای چند هفته دیگر در محل باقی بمانند. استان همچنین تمامی محدودیت های ظرفیت را برداشته است.

دستور ماسک کبک همچنان پابرجاست، اگرچه الزامات ماسک زدن را در مدارس لغو کرده است. جزیره پرنس ادوارد نیز به ماسک نیاز دارد که فورد در کنفرانس خبری به آن اشاره کرد.

کریستین الیوت، وزیر بهداشت انتاریو اضافه کرد که دولت انتظار دارد با برداشته شدن محدودیت‌ها، داده‌های کووید-۱۹ افزایش یابد که در هفته‌های اخیر گزارش شده است.

دکتر کریستین الیوت گفت که «دکتر مور چندین بار نشان داد که با بازگشایی انتاریو، شاهد سطوح بالاتری در نظارت بر داده‌های کووید-۱۹ خواهیم بود. ما مطمئن هستیم که در بیمارستان‌های خود قابلیت‌هایی داریم که بتوانیم از هر کسی که به تخت بیمارستانی نیاز دارد یا در مراقبت‌های ویژه باشد مراقبت کنیم.» «این چیزی است که پیشنهاد شده بود در هر رویدادی ببینیم، بنابراین برای ما اصلا تعجب آور نیست.»

نخست وزیر انتاریو به افزایش مصونیت و نرخ بالای واکسیناسیون، افزایش ظرفیت بیمارستان و ارسال محموله‌های دریافتی قرص‌های ضد ویروسی جدید کووید-۱۹ از سوی دولت فدرال به عنوان دلایلی که دولت آماده است، اشاره کرد.

او گفت «اجازه دهید به شما اطمینان دهم: ما همیشه محتاط خواهیم بود. من همیشه به توصیه های دکتر مور و سایر پزشکان در سراسر استان گوش خواهم داد.»

استان ۲۹.۱ میلیون دلار برای پردیس مدنی جدید متعهد می شود

داگ فورد در اتاوا بود تا ۲۹.۱ میلیون دلار بودجه جدید را برای پردیس مدنی بیمارستان جدید اتاوا اعلام کند. این پول صرف برنامه ریزی برای این پروژه می‌شود که قرار است ساخت آن در سال ۲۰۲۴ آغاز شود و در سال ۲۰۲۸ تکمیل شود.

فورد این پول جدید را «یکی از بزرگترین کمک های مالی برنامه ریزی در تاریخ انتاریو» نامید.

این پروژه ۲.۸ میلیارد دلاری بزرگترین پروژه زیرساختی مراقبت های بهداشتی در تاریخ شهر خواهد بود.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا