انتاریوجدیدترین اخبارجهانکانادا

انتاریو به هئیت کنترل مشروبات الکلی انتاریو دستور داد تا تمام محصولات تولید روسیه را از قفسه ها حذف کند

هئیت کنترل مشروبات الکلی انتاریو تمام محصولات تولید روسیه را در حمایت از مردم اوکراین از تمام کانال های فروش خود حذف می‌کند

دستور انتاریو به هئیت کنترل مشروبات الکلی : حذف تمام محصولات تولید روسیه از قفسه‌ها

دولت انتاریو به هئیت کنترل مشروبات الکلی انتاریو (LCBO) دستور داد که تمامی محصولات تولید شده در روسیه را از قفسه ها حذف کنند. دستور انتاریو به هئیت کنترل مشروبات الکلی : حذف تمام محصولات تولید روسیه از قفسه‌ها

دستور انتاریو به هئیت کنترل مشروبات الکلی : حذف تمام محصولات تولید روسیه از قفسه‌ها
دستور انتاریو به هئیت کنترل مشروبات الکلی : حذف محصولات روسیه از قفسه‌ها

پیتر بتلنفالوی (Peter Bethlenfalvy) وزیر دارایی استان بعد از ظهر جمعه در بیانیه ای گفت «مردم انتاریو همیشه در مقابل استبداد و سرکوب می‌ایستند.» «ما همواره در طول این دوران بی نهایت دشوار از مردم اوکراین حمایت خواهیم کرد.»

هیئت کنترل مشروبات الکلی انتاریو (LCBO) یکی از بزرگترین خریداران مشروبات الکلی در جهان است که از ۸۰ کشور مختلف جهان مشروبات الکلی وارد می کند و دست کم شش برند مختلف وودکای روسی را در فهرست کالاهای خود دارد.

هیئت کنترل مشروبات الکلی انتاریو (LCBO) بعد از ظهر جمعه در بیانیه ای گفت که بلافاصله محصولات تولید روسیه را حذف خواهند کرد.

این بیانیه می گوید «تمامی محصولات تولید شده در روسیه از کانال های فروش LCBO حذف خواهند شد.» «هیئت کنترل مشروبات الکلی انتاریو (LCBO) در کنار کشور اوکراین، مردم این کشور و جامعه اوکراینی های کانادا در انتاریو می ایستد.»

این اقدام شامل ششصد و هفتادو نه (۶۷۹) فروشگاه ال‌سی‌بی‌او LCBO [فروش آنلاین و فروشگاه های رفاهی LCBO] است.

داگ فورد نخست وزیر اوکراین گفت که بحث و بررسی در مورد حذف کالاهای ساخت روسیه از روز پنجشنبه پس از آن آغاز شد که دولت متوجه درخواست های تحریم [محصولات روسی] در شبکه های اجتماعی شد و نظرات و دغدغه های مشتریان درباره محصولات روی قفسه های فروشگاه ها به اطلاع هیئت کنترل مشروبات الکلی انتاریو (LCBO) رسید.

استیون دل دوکا رهبر حزب لیبرال استانی نیز در نامه ای به جرج سولایس (George Soleas) رئیس هیئت کنترل مشروبات الکلی انتاریو (LCBO) از او خواست که برای نشان دادن حمایت از اوکراین چند برند وودکای روسی را از قفسه فروشگاه ها حذف کند.

دل دوکا گفت «تمام راه های قطع اقتصاد روسیه [خواه در سطح استانی و خواه در سطح فدرال] باید درنظر گرفته شود.»

در سال ۲۰۲۱ یک خرده فروش مشروبات الکلی تحت مالکیت دولت استانی باعث شد یکی از برندهای وودکا را در پی گله و شکایت ها از اینکه نام آن شبیه جوزف استالین دیکتاتور شوری است از ششصدو شصت (۶۶۰) فروشگاه حذف شود.

در آن زمان جامعه اوکراینی های انتاریو نامه هایی برای LCBO فرستادند تا فروش وودکای استالینسکایا سیلور وودکا (Stalinskaya Silver Vodka) ساخت رومانی را متوقف کنند، زیرا نام این محصول خاطرات دلهره‌آور مربوط به شوروی و استالین را زنده می کند.

در همین اثنا، داگ فورد از دولت فدرال خواست که فرایند پذیرش تعداد بیشتری از پناهندگان اوکراینی که در حال فرار از کشورشان هستند را تسریع کند. داگ فورد گفت «این افراد زنان و مردان شجاعی هستند که در حال حاضر بیش از هر کمک دیگری نیازمند یک پناه امن هستند.» دستور انتاریو به هئیت کنترل مشروبات الکلی : حذف محصولات روسیه از قفسه‌ها

دستور انتاریو به هئیت کنترل مشروبات الکلی : حذف تمام محصولات تولید روسیه از قفسه‌ها
دستور انتاریو به هئیت کنترل مشروبات الکلی : حذف محصولات تولید روسیه از قفسه‌ها

تحریم محصولات حذف وودکای روسی    تحریم محصولات حذف وودکای روسی      تحریم محصولات حذف وودکای روسی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا