انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو به صنعتگران ماهر خارج از استان اجازه می دهد که ظرف ۳۰ روز ثبت نام کنند

انتاریو به منظور جبران کمبود نیروی کار امکان ثبت نام صنعتگران ماهر خارج از استان را فراهم می کند

دولت انتاریو به صنعتگران ماهر خارج از استان اجازه می دهد که ظرف ۳۰ روز ثبت نام کنند

داگ فورد نخست وزیر انتاریو می گوید که با حذف موانع برای کارگران ماهر خارج از استان کمبود نیروی کار انتاریو را برطرف می‌کند. دولت انتاریو به صنعتگران ماهر خارج از استان اجازه می دهد که ظرف ۳۰ روز ثبت نام کنند

دولت انتاریو به صنعتگران ماهر خارج از استان اجازه می دهد که ظرف 30 روز ثبت نام کنند
دولت انتاریو به صنعتگران ماهر خارج از استان اجازه می دهد که ظرف ۳۰ روز ثبت نام کنند

داگ فورد می گوید که دولت او یک لایحه قانونی ارائه خواهد کرد که به کارگران اجازه می دهد ثبت نام کنند و اعتبارنامه و مدارک آنها در حرفه شغلی یا زمینه فعالیت صنعتی شان [که تحت نظارت قانونی است] ظرف ۳۰ روز پردازش شود.

نخست وزیر انتاریو این خبر را روز جمعه در دورچستر (Dorchester) انتاریو با حضور مانتی مک‌ناتن وزیر کار استان اعلام کرد.

داگ فورد در بیانیه ای گفت «در دورانی که دولت ما در حال ساختن انتاریو است، هرگز تا این اندازه جذب کارگران بیشتر برای پر کردن موقعیت های شغلی پرتقاضا مهم نبوده است.» «برای انجام این کار، ما موانع دست و پا گیر و مقررات ناکارآمد را حذف می‌کنیم تا دریافت سریعتر مدارک و مجوزهای مورد نیاز کارگران ماهر و حرفه ای سراسر کانادا برای کار کردن در انتاریو را آسان تر کنیم. این اقدام درهای بیشتری را برای کارگران باز می کند تا بتوانند انتاریو را خانه خود بدانند در حالی که در برنامه های ما برای ساختن جاده ها، پل ها، بزرگراه ها و خانه های بیشتر و حمل و نقل عمومی مشارکت می کنند.»

طبق اعلام استان انتاریو در فاصله بین جولای و سپتامبر ۲۰۲۱ تعداد ۳۳۸،۸۳۵ فرصت شغلی اشغال نشده در انتاریو وجود داشته است.

داگ فورد علاوه بر این قرار است در این لایحه پیشنهاد کند که سه حرفه مرتبط با صنعت سوخت [تحت قانون کارگران ماهر] استان به رسمیت شناخته شود، به این معنی که انتاریو رسما تمامی ۵۵ حرفه صنعتی [*مهر قرمز حرفه] (Red Seal Trades) را به رسمیت خواهد شناخت. این یک همکاری بین دولت فدرال، استانها و قلمروها می‌باشد که استاندارد مشترکی برای کارآموزی و اعطای مجوز ایجاد کرده است. 

دولت انتاریو به صنعتگران ماهر خارج از استان اجازه می دهد که ظرف 30 روز ثبت نام کنند
دولت انتاریو به صنعتگران ماهر خارج از استان اجازه میدهد ثبت نام کنند

*مهر قرمز حرفه [پیشه، صنعتگر، کارگر ماهر] (red seal trade) که به طور رسمی به عنوان برنامه استانداردهای بین استانی رِد سییل (Red Seal) شناخته می شود، برنامه ای است که استانداردهای مشترکی را برای ارزیابی مهارت های تجار و صنعتگران در سراسر کانادا تعیین می کند.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا